215 письмових звернень отримали податківці Кіровоградщини з початку року

Саме така кількість звернень громадян надійшла на розгляд до органів ГУ ДФС у Кіровоградській області з початку року. Із вищезазначених звернень –117 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 11 звернень через органи влади, 84 звернення через уповноважену особу та 3 звернення від інших органів, установ, організацій. За видом звернень – 210 заяв, 4 пропозиції та 1 скарга.

За результатами виконання: 194 звернення виконано в термін та 21 звернення знаходяться на виконанні.

Всього протягом січня - червня 2017 року звернулися 219 громадян.

За категоріями авторів звернень: 1 - від учасника бойових дій та 218 – категорія не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно адміністрування податків,контрольно-перевірочної роботи, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, інформування про ухилення від сплати податків, праці і заробітної плати.

Протягом січня-червня 2017 рокув органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 110 прийомів за зверненнями громадян, з них: з них: 106 заяв (96,3%) та 4 пропозиції (3,6%), яким надана усна відповідь (надано роз’яснення).

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників. На всі звернення, термін розгляду яких настав, надані своєчасні відповіді. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та підпорядкованими ОДПІ не допускалися.