Зокрема, звернення надходили від мешканців Кіровоградського, Олександрійського, Світловодського, Онуфріївського та Маловисківського районів області.
Платники податків, що користувалися зазначеним сервісом, найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів Міністерства доходів і зборів України, проблеми з поданням електронної звітності та реєстрації платником ПДВ.
Головне управління Міндоходів у Кіровоградській області нагадує – антикорупційний інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.