Метою заходу стало підвищення рівня обізнаності громадян щодо їхніх прав, гарантованих законодавством, а також налагодження партнерських відносин з громадськістю та бізнесом.
„Всі платники, які завітали 7 листопада до Центрів обслуговування платників податкових інспекцій області, не тільки отримали брошуру „Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів”, а й мали змогу безпосередньо поспілкуватися з керівництвом податкових інспекцій області”, - зазначив начальник ГУ Міндоходів у Кіровоградській області Олександр Лебедєв.
Брошура містить декілька розділів, в яких розміщено основні витяги із законодавства. Платники можуть прочитати як про свої права і обов’язки, так і посадових осіб контролюючих органів.
Завдяки такій тематичній брошурі платники зможуть відстоювати свої права при спілкуванні з працівниками органів доходів та зборів, особливо у випадках можливих корупційних проявів. Зокрема, у брошурі зазначено телефон антикорупційного сервісу Міндоходів „Пульс” (044 2840007), за яким платники можуть поскаржитися на протиправні дії працівників відомства.