Антикорупційний сервіс Міндоходів „Пульс” приймає дзвінки цілодобово

Саме завдяки цьому сервісу клієнти органів Міндоходів Кіровоградщини, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, вирішують проблемні питання, які виникають у веденні бізнесу та під час спілкування із службовими особами відомства. Так, протягом січня – квітня 2014 року до сервісу „Пульс” надійшло 69 звернень від платників Кіровоградської області. Більшість дзвінків стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних (58 відсотків). Станом на 01.05.14 майже всі звернення опрацьовані та про результати розгляду повідомлено заявникам. Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії „Пульс” для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07

Новини компаній
09:30, 12 квітня
блог
17:11, 28 березня
блог
12:38, 25 березня
блог
14:26, 24 березня