Органи фіскальної служби Кіровоградщини розглянули 465 звернень громадян

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів Державної фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб. Акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий. Впродовж січня-серпня 2014 року через приймальні громадян, які працюють при всіх органах ДФС області, проведено 275 особистих прийомів громадян, на які звернулось 277 громадян (у аналогічному періоді 2013 року – 276 прийомів). Крім цього, здійснено 134 виїзні прийоми керівництвом ГУ ДФС області та начальниками районних податкових інспекцій. Письмово до органів ГУ ДФС Кіровоградської області з початку року надійшло 190 звернень громадян, що на 15 звернень або на 9 відсотків більше, ніж за відповідний період 2013 року. Найчастіше громадяни інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації, також актуальними є питання стосовно контрольно-перевірочної роботи, подання звітності, оподаткування вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою. Зваженість, пильність, неупередженість – важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Кіровоградській області та громадянами.  

Новини компаній
09:30, 12 квітня
блог
17:11, 28 березня
блог
12:38, 25 березня
блог
14:26, 24 березня
блог
11:34, 19 березня