«Пульс» продовжує приймати дзвінки від жителів Кіровоградщини

Одним із сервісів ДФС України є антикорупційний сервіс «Пульс». Це гаряча телефонна лінія, на яку надходять звернення від платників податків та громадян.

Робота сервісу спрямована на ліквідацію перешкод, що заважають платникам здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні із посадовими особами органів фіскальної служби та формування у громадян об’єктивної оцінки щодо її діяльності.

Протягом січня – травня 2015 року до сервісу „Пульс” надійшло 42 звернення щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС Кіровоградської області. Всі звернення, направлені до сервісу були розглянуті вчасно та в повному обсязі, заявники проінформовані про прийняті рішення та вжиті заходи.

Найбільшу кількість звернень опрацьовано Долинською ОДПІ (10 звернень), ГУ ДФС в області (8 звернень) та Кіровоградською ОДПІ (7 звернень). Більшість дзвінків стосувалися роботи органів ДФС (майже 60 відсотків).

Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Новини компаній
09:30, 12 квітня
блог
17:11, 28 березня
блог
12:38, 25 березня
блог
14:26, 24 березня