Олександр Мосін: Для забезпечення якісної роботи громадського транспорту влада і перевізники мають коригувати свої дії

14 січня заступник міського голови Олександр Мосін провів робочу зустріч з керівниками транспортних підприємств Кіровограда.

Ініціаторами зустрічі виступили власне перевізники, які мали намір висловити свою незгоду щодо звинувачень на свою адресу у саботажі пасажирських перевезень після сильного снігопаду з боку керівництва головного управління житлово – комунального господарства.

Проте розмова виявилася конструктивною і вийшла далеко за межі висловлення образи. При цьому Олександр Мосін відразу приніс вибачення учасникам зустрічі за можливі непорозуміння і не точні висловлювання своїх підлеглих з управління ЖКГ, які могли не відповідати дійсності.
- У нас єдина мета і єдине завдання – надати кіровоградцям якісні транспортні послуги, - наголосив під час зустрічі Олександр Мосін. – Для цього наші дії мають бути скоординованими і ми повинні довіряти один одному.

Заступник міського голови пояснив перевізникам сьогоднішню складність ситуації з належним прибиранням автомагістралей обласного центру і запропонував транспортникам узгодити зусилля у цьому напрямку роботи. Водії маршрутних таксі можуть оперативно повідомляти через управління розвитку транспорту та зв’язку про проблеми на окремих ділянках маршрутів, а головне управління ЖКГ матиме змогу швидко реагувати і направляти туди спеціальну техніку. Від цього виграють і транспортники і комунальники, а, найголовніше, - мешканці міста.

Учасники зустрічі обговорили також низку важливих для галузі питань, таких, як обслуговування пільгових категорій населення в умовах відсутності державних субвенцій на компенсацію таких перевезень, проведення конкурсів на право пасажирських перевезень у Кіровограді, графіки роботи маршрутних таксі, зупинки автобусів на маршрутах та багато інших.

Олександр Мосін також висловив переконання, що керівники транспортних підприємств донесуть до кожного водія свого підприємства позицію міського голови щодо базових засад організації пасажирських перевезень: чемні водії, належне ставлення до пільговиків, заборона розмов по телефону під час руху, куріння в салоні і трансляції гучної музики, дотримання графіку роботи. У свою чергу, міська влада забезпечуватиме об’єктивний розгляд усіх скарг від пасажирів з дотриманням позиції щодо взаємної відповідальності один перед одним як водіїв, так і пасажирів.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов

Ответственный за раздел
Матусевич Артур Вадимович
Журналисты сайта 0522.ua к вашим услугам.

Пишите нам, звоните, сообщайте о городских новостях и событиях - мы надеемся, что с Вашей помощью горожане узнают о жизни Кропивницкого больше.

Вместе с Вами мы сделаем наш город лучше!


Редакция 0522.ua:

E-mail: news@0522.in.ua