До органів фіскальної служби Кіровоградщини у січні 2016 року надійшло 9 письмових звернень громадян

На розгляд до органів фіскальної служби області станом на 01.02.2016 надійшло 9 письмових звернень громадян. За результатами виконання звернень: 6 – виконано в термін та 3 – знаходяться на виконанні.

Громадяни зверталися з питань, які стосувалися проведення контрольно-перевірочної роботи (43,4%), адміністрування податків (33,3%) та інформування про ухилення від сплати податків (22,2%).

З початку року керівниками органів ДФС області було проведено 24 прийоми за зверненнями громадян, яким під час спілкування були надані усні відповіді на питання, що їх цікавили.

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків та контрольно-перевірочної роботи.

„Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС. Для фахівців податкової справи важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження. Тому постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби”, - зазначила в.о. начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області  Тетяна Гавренкова.

письмові звернення
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі