17:18, 13 березня 2016 р.
За два місяці на сервіс «Пульс» звернулося 11 платників Кіровоградської області
Саме стільки звернень від платників податків Кіровоградського регіону надійшло до Антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України "Пульс".
Всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Найчастіше платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 4 звернення. Крім того, заявники цікавились поданням звітності та реєстрацією накладних – 3 звернення, організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області – 2 звернення. По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Кіровоградщини з питань корупційних дій та роботи Центрів обслуговування платників.
Нагадаємо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити проблемні питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:45
9 травня
Інструменти для саду із знижками до 30%: нова акція від Dnipro-M
Новини компаній
15:00
7 травня
«З крамниці – до позицій»: клієнти EVA передали ЗСУ понад 200 коробок засобів для прання та гігієни
Новини компаній
11:00
2 травня
20:30
30 квітня
Великодній презент для всіх українців: у кіно стартує сімейна комедія “Крашанка” з улюбленими акторами
Новини компаній
17:00
26 квітня
11:00
26 квітня
Чому краще замовляти весільну фотосесію у Кропивницькому, а не знімати подію власними силами?
Новини компаній
09:00
17 квітня
ТОП новини
live comments feed...