За два місяці на сервіс «Пульс» звернулося 11 платників Кіровоградської області

Саме стільки звернень від платників податків Кіровоградського регіону надійшло до Антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України "Пульс".

Всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Найчастіше платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 4 звернення. Крім того, заявники цікавились поданням звітності та реєстрацією накладних – 3 звернення, організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області – 2 звернення. По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Кіровоградщини з питань корупційних дій та роботи Центрів обслуговування платників.

Нагадаємо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити проблемні питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

пульс податкової
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі