Заборона реклами тютюну й алкоголю в ЗМІ набула чинності з 1 січня

Заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих засобах масової інформації набула чинності з 1 січня.

Як сказано у законі "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реклами, внесені зміни й доповнення до закону України "Про рекламу" щодо заборони у друкованих ЗМІ крім спеціалізованих видань реклами тютюнових виробів, алкогольних напоїв, реклами знаків для товарів і послуг та інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові й алкогольні вироби.

А рік тому набула чинності 1-ша частина закону щодо заборони реклами алкоголю і тютюну засобами зовнішньої реклами, а також на телебаченні

regionnews.poltava.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі