До Землі наближається незвичайний астероїд

Астрономи виявили загадковий астероїд, параметри орбіти якого змушують припускати, що це може бути створений людиною космічний апарат, у середу він наблизиться до Землі на мінімальну відстань.

Повідомлення про виявлення цього небесного тіла було опубліковано на сайті Центру малих планет Міжнародного астрономічного союзу в понеділок увечері, передає РІА «Новости».

Згідно з розрахунками вчених, астероїд, що одержав позначення 2010 AL30, має розміри близько 10-15 метрів. У середу, близько 12.48 за Грінвічем (15.48 мск) він зближуватиметься із Землею на мінімальну відстань - 128 тисяч кілометрів, що майже втричі вище за орбіту місцерозташування геостаціонарних супутників.

"Цей об`єкт... має період обертання один рік - отже, це скоріше створений людиною об`єкт, ніж природне небесне тіло", - зазначають італійські астрономи Ернесто ГУЇДО і Джованні СОСТЕРО з обсерваторії Реманцакко, які отримали знімки астероїда.

Разом із тим, американський астроном Алан ХАРРІС, старший науковий співробітник Інституту космічної науки, вважає, що орбіта відкритого астероїда не є чимось незвичайним і не схожа на звичайні орбіти космічних апаратів.

У період максимального зближення із Землею астероїд 2010 AL30 можна буде спостерігати в сузір`ї Риб, у сузір`ї Оріона та сузір`ї Тельця як зірку 14-ої величини, але розгледіти її можна буде тільки в телескоп.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.

Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов

политические новости
17:00, 21 июня
Ответственный за раздел
Матусевич Артур Вадимович
Журналисты сайта 0522.ua к вашим услугам.

Пишите нам, звоните, сообщайте о городских новостях и событиях - мы надеемся, что с Вашей помощью горожане узнают о жизни Кропивницкого больше.

Вместе с Вами мы сделаем наш город лучше!

Редакция 0522.ua:

E-mail: news@0522.in.ua