• Головна
  • “Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем
15:44, 20 лютого 2017 р.

“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем

17 лютого, впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідали начальник спеціалізованої інспекції Андрій Максюта та директор комунального підприємства “Універсал – 2005” Віктор Панішко.

Кропивничани були активними - посадовці відповіли на 12 дзвінків. У розмові мешканці міста порушили питання дотримання графіку збирання та вивезення твердих побутових відходів, заборони роботи кави-машини біля міської поліклініки №5, вжиття заходів щодо зменшення кількості безпритульних собак, прибирання стихійного сміттєзвалища, вивезення снігу та посипання дорожнього покриття протиожеледною сумішшю.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Кропивницький
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...