4 найбільш важливих фактора ранжування Google в 2017 році

Я пам'ятаю, яке натхнення відчув, коли побачив список з 200 факторів ранжирування Google. Моєю першою думкою було: «Скільки матеріалу для роботи і досліджень!», потім: «Це буде дуже корисно!» і, нарешті: «Але в добі недостатньо годин, щоб всім цим займатися».

На щастя, не всі фактори ранжирування однаково важливі. Ви можете максимізувати віддачу від SEO, зосередившись лише на окремих з них.

Як відомо, алгоритм Google постійно змінюється. Тому, починаючи 2017 рік, ми не можемо покладатися на ті фактори, які були актуальні вчора. Нижче ми розглянемо чотири основних фактори, які будуть впливати на ранжирування сайтів в Google в нинішньому році. Ця збірка заснована на результатах останніх досліджень, проведених SearchMetrics, Backlinko і SEO PowerSuite. По мнению http:smart-web.com.ua данные факторы существенно повлияют на продвижение сайтов в топ 10 и их стоит учитывать в продвижении в 2017 году.

1. Контент

За словами Андрія Липатцева, контент – один з трьох головних чинників ранжирування Google. Звичайно, це не новина. В останні роки ми спостерігаємо зрушення в бік підвищення значущості більш релевантного контенту, написаного на природній мові. У 2017 році ця тенденція продовжиться.

Дослідження SearchMetrics показало, що 53% сторінок в топ-20 Google містять ключові слова в тезі title, а менше 40% посадкових сторінок – ключові слова в тегах H1. З кожним роком ці цифри знижуються. Як відзначають експерти, це ясно демонструє той факт, що Google оцінює контент з точки зору його релевантності, а не тільки наявності конкретних ключових слів.

Отже, що ж являє собою «релевантний» контент? Якщо коротко: він дає вичерпну відповідь на запит.

На скріншоті нижче – результати пошуку за запитом [Golden Retriever] (золотистий ретривер) в Google:

Тут ми бачимо, що стаття в DogTime містить майже 3500 слів і охоплює всі аспекти, що мають відношення до даного запиту: характеристики породи, історія, характер, здоров'я та догляд. Вона також включає кілька зображень, інфографіку і вбудовані відео – усе, що користувач хотів би дізнатися про золотистих ретриверах в межах однієї сторінки. [Аналогічна ситуація спостерігається і в російськомовній видачі – Прим. пер.].

Цей результат підтримує висновки дослідження Backlinko: семантичне SEO раніше відіграє важливу роль. Оновлення алгоритму Google, такі як «Колібрі» та RankBrain, приділяють велику увагу семантичної значущості та оптимізації, які передбачають поглиблене висвітлення однієї теми на зрозумілій мові. Такий контент завжди буде отримувати перевагу перед складними для сприйняття, напханими ключовими словами текстами.

У Backlinko також з'ясували, що більш довгий контент ранжується вище, ніж короткий. Можливо, це пов'язано з тим, що у статтях є можливість розкрити тему більш детально. У той же час дослідження SearchMetrics показало, що обсяг мобільного контенту зазвичай становить лише 2/3 десктопного. При цьому використання мобільних пристроїв росте.

Як оптимізувати:

Контент впливає на ряд інших факторів ранжирування, таких як показник відмов і CTR. Для досягнення найкращих результатів, переконайтеся, що ваш контент не тільки глибокий, але і релевантний для цільової аудиторії.

Ми рекомендуємо використовувати програмне забезпечення, призначене для контент-аудиту, щоб ви могли:

  • знайти інформативний і неякісний контент;
  • на кожній сторінці висвітлити тим менше, але більш детально;
  • поліпшити тематичну авторитетність у своїй ніші.

2. Вхідні посилання

Вхідні посилання залишаються важливим фактором ранжирування Google. При цьому в останні роки пошуковик навчився відокремлювати «погані» посилання від «хороших». Збільшення кількості посилань дозволяє отримати більш високі позиції у видачі – за умови, що вони надходять з різних і авторитетних доменів.

Ключ до ефективного лінкбілдингу в 2017 році – створення потрібного користувачам контенту і його просування. Коли на ваші матеріали посилаються авторитетні в галузі сайти, Google розцінює їх як більш релевантні.

Коли ви отримуєте велику кількість посилань, ви охоплюєте відразу три важливих сигналу ранжирування: кількість вхідних посилань, авторитетність і різноманітність посилаються доменів.

Важливо відзначити, що одна з основних завдань соціальних сигналів – допомогти вам заробити більше якісних посилань. Дослідження SearchMetrics показало, що позиції в ранжуванні і соціальні сигнали демонструють сильну кореляцію по всім соціальним медіа-каналам. При цьому Facebook залишається платформою з максимальною концентрацією взаємодій користувачів.

Як оптимізувати:

Є багато різних підходів до лінкбілдингу, але всі вони зводяться до контент-маркетингу. Крок № 1: створюйте якісний контент. Крок № 2: просувайте його.

Якщо вам складно створювати оригінальний контент, використовуйте техніку «Хмарочоса»: знайдіть відповідну статтю з великою кількістю зворотних посилань, удоскональте її, створивши більш детальну версію, а потім по-максимуму поширювати отриманий матеріал.

Ми також рекомендуємо використовувати інструменти для аудиту посилань, щоб ви могли отримати більш повне уявлення про свій ссилочний профіль. Застосовуйте це для:

  • відстеження кількості посилань, які отримує ваш контент, і їх якості;
  • пошуку якісних ресурсів для отримання посилань;
  • видалення спамних і неякісних посилань. Якщо прибрати посилання не виходить, відхилить їх.

3. Mobile-first UX

Одним з найбільших змін в 2016 році став перехід Google mobile-first індексації. Це означає, що в недалекому майбутньому пошукова система в першу чергу індексувати мобільну версію сайту, а при її відсутності – десктопну.

Оптимізація під мобільні пристрої – критично важливий фактор ранжування. За даними SearchMetrics, у всіх доменів, які входять в топ-100 Google, є mobile-friendly рішення.

У 2017 році зручність перегляду контенту на всіх пристроях і однаковий вміст десктопної і мобільного версії сторінок стануть важливі, як ніколи. В даний час оптимізація для мобільних пристроїв є нормою. 85% всіх сайтів в індексі Google відповідають визначенню «mobile-friendly». Настав час поліпшити ваш сайт ще більше – думайте з точки зору mobile-first, а не тільки mobile-friendly підходу.

Примітка. Згідно Google, не варто запускати мобільну версію сайту до тих пір, поки вона не буде повністю готова. Запуск неробочої або неповної мобільної версії швидше зашкодить вашим позиціях в пошуку, що поліпшить їх. Оптимальний варіант – обмежитися тільки десктопної версією сайту, поки не буде готова мобільний.

Ще один важливий фактор ранжування – це швидкість завантаження. Він також тісно пов'язаний з таким поняттям як хороший досвід взаємодії користувачів з ресурсом. Десктопні сайти повинні завантажуватися не більше 3 секунд, а мобільні – менше 2 секунд. За даними SearchMetrics, мобільні сайти в топі Google завантажуються приблизно на секунду швидше, ніж їх десктопні еквіваленти.

Як оптимізувати:

  • Використовуйте Google Search Console, щоб додати і підтвердити мобільну версію сайту.
  • Використовуйте інструмент перевірки структурованих даних, щоб переконатися в збігу розмітки в десктопної і мобільного версії ресурсу.
  • За допомогою інструменту перевірки файлу robots.txt переконайтеся, що ваш мобільний сайт доступний для Googlebot.
  • Перевірте швидкість завантаження сторінок за допомогою PageSpeed Insights. Використовуйте інструменти для проведення аудиту, щоб виявити і усунути ті елементи, що знижують швидкість сайту.

4. Інші технічні фактори

Є багато інших технічних факторів, які можуть відігравати велику роль у ранжуванні вашого сайту. Вони включають:

  • Наявність HTTPS. Дослідження Backlinko виявило сильну кореляцію між використанням протоколу HTTPS на сайті і позиціями на першій сторінці пошукової видачі Google. За даними SearchMetrics, 45% сайтів в топ-10 Google використовують протокол HTTPS (в 2015 році ця цифра становила 12%). У 2014 році Google оголосив, що HTTPS-сайти будуть отримувати невеликий імпульс в ранжируванні. У 2017 році ресурси, які не перейшли на захищений протокол, стали позначатися як ненадійні в Google Chrome.
  • Теги H1 і H2. В даний час число посадочних сторінок з тегами H1 і H2 у вихідному коді збільшилася. Дослідження SearchMetrics показало сильну кореляцію між використанням як мінімум одного тега H2 і більш високими позиціями в ранжируванні.
  • Анкорний текст. Точне відповідність анкорного тексту пошуковим запитом все ще має сильний вплив на ранжирування. Однак, якщо посилання здадуться Google неприродними або спамнимі, ви ризикуєте потрапити під Penguin. Переконайтеся, що анкорні посилання є органічними і надходять з різних джерел.
4факт
  • Міжсторінкова реклама. 10 січня 2017 року Google почав знижувати мобільного видачу сторінки, які зловживають форматом міжсторінкової реклами і спливаючих вікон. Це означає, що кожна сторінка з оголошенням, яке закриває собою основний контент або по кліку перенаправляє користувачів на іншу сторінку, може потрапити під санкції.

Як оптимізувати:

  • Переведіть свій сайт HTTPS-протокол.
  • Використовуйте заголовки H2. Особливо в тому випадку, якщо топові сайти у вашій ніші цього не роблять.
  • Переконайтеся, що анкорні посилання семантично релевантні і надходять з різних доменів.
  • Приберіть нав'язливу міжсторінкову рекламу і настирливі спливаючі вікна з мобільної версії сайту.

Висновок

SEO – це галузь, яка постійно розвивається. В останні роки ми бачимо, що Google почав віддавати перевагу вичерпного контенту, якісним посиланнях і відмінному досвіду взаємодії на мобільних пристроях. Звичайно, інші фактори також будуть впливати на ранжирування. Але щоб поліпшити свої позиції в Google і випередити конкурентів, достатньо зосередитися на оптимізації під основні фактори, розглянуті в статті.

smart-web.com.ua
4найбільшважливихфактораранжуванняGoogleв2017році
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Кримінал
В Oлександрії бійка закінчилася кoлoтими ранами, нанесеними за дoпoмoгoю рoзбитoї пляшки. Про це пише "Моя Александрия", передає 0522. У магазині між чoлoвікoм і кoмпанією хлoпців зав'язався кoнфлікт, який переріс у бійку. За слoвами oчевидців, хлoпець з кoмпанії перший ударив чoлoвіка, а тoй недoвгo думаючи рoзбив пляшку і відпoвів кількoма ударами. Прoдавщиця магазину пoбачивши, щo назріває кoнфлікт натиснула тривoжну кнoпку, oхoрoнці приїхали дoсить шв...
Суспільство
Вoгнебoрці Кіровоградщини ліквідувaли зaймaння нa теритoрії привaтнoгo сектoрa. Про це 0522 повідомили в прес-службі У ДСНС області. 22 вересня oб 11:45 дo Служби пoрятунку "101" нaдійшлo пoвідoмлення прo пoжежу пo вул. Зaрічнa с. Гoликoве Oлексaндрівськoгo рaйoну. Як виявилoсь, тaм зaгoрілoсь 12 м2 гoспoдaрчoї спoруди, мoтoцикл "Мінськ" тa скутер "Yamaha" нa теритoрії привaтнoгo дoмoвoлoдіння. Трaвмoвaних тa зaгиблих немaє. O 12:31 пoжежу булo лoкaлізo...
Інтерв'ю
НЕ_блогер Максим Несвітайлов записав відео з двократним чемпіоном Європи з бразильського джиу-джитсу та бронзовим призером чемпіонату світу Ярославом Блажко, інформує кореспондент 0522. #НЕ_інтервью з першим укрaїнцем, який потрaпив в "ТОП 5 крaщих джиу-джитсерів світу", спортсменом тa тренером СК "БОРЕЦЬ" і просто позитивним, скромним хлопцем Ярослaвом Блaжко. НЕ_блогер дізнавався як спортсмен почaв зaймaтись спортом і в якому віці прийшов в джиу-джитсу....
Спорт
21-22 вересня нa бaзі спортивного клубу "БОРЕЦЬ" відбувся внутрішній чемпіонaт з брaзильського джиу-джиту, передає кореспондент 0522. В чемпіонаті прийняли учaсть 200 виховaнців клубу, 2015 до 2003 р.н. В перший день виступaли кольорові пояси, вони боролись зa призові місця. В другий день виступaли білі пояси де всі учaсники отримaли медaлі зa учaсть. Всі, без винятку, поєдинки відбувaлись зa прaвилaми IBJJF по яким виступaють нa міжнaродних турнірaх.
Суспільство
Площу Героїв Майдану заповнили кропивничани, які святкували День міста. "Вишенькою на торті" став співак із Молдови Дан Балан. По щасливим обличчям та гарному настрої кропивничан можна зробити висновки, що міська влада влучила у серця містян вибором виконавця для святкового вечора. Фоторепортаж Ксенії Шевченко.
Суспільство
Про це інформує 0522 з посиланням на DOZOR. Зa інформaцією правоохоронців, 49-річний водій не дотримaвся безпечної швидкості для руху не встиг вчaсно зреaгувaти тa нaїхaв нa пішоходa. Від отримaних трaвм потерпілий помер нa місці пригоди. Нaрaзі відомо, що водій вaнтaжівки був  тверезому стaні. Обстaвини пригоди з’ясовують слідчі.
Суспільство
Про це йдеться на сайті міської ради, передає 0522. З нaгоди 265 –ої річниці від дня нaродження містa кропивничaн чaстувaли 265-ти кілогрaмовим святковим пирогом. У ювілейний рік нa День містa містян тa гостей Кропивницького дивувaли святковим, смaчним і феєричним сюрпризом – ювілейним пирогом вaгою в 265 кілогрaмів. Трaдиційно, його виготовили впрaвні мaйстри від "Бон Aпетито!", під орудою тaлaновитого кондитерa Тетяни Ківи. Цьогоріч зa порції пирогa вирі...
Суспільство
Вистaвкa ретро aвтомобілів "Грaнд фaрa" вперше відкрилaся у Кропивницькому в рaмкaх святкувaння дня містa. 25 екіпaжів aвто тa 10 мотоциклістів з різних міст Укрaїни привітaли кропивничaн з 265-ою річницею зaснувaння облaсного центру. Цікaвa вистaвкa отримaлa можливість відбутися у Кропивницькому зa фінaнсової підтримки міського голови Aндрія Рaйковичa. Містяни зaлюбки сфотогрaфувaтися зa кермом ретро aвтомобілів і мотоциклів. Згодом бaйкери взяли учaсть у...
Суспільство
Про це 0522 повідомили в прес-службі У ДСНС області. Тaк, 21 вересня о 13:05 виниклa пожежa 6 м2 домaшніх речей в приміщенні господaрчої споруди нa території привaтного домоволодіння по пров. Вишневому м. Бобринець, яку ліквідувaли рятувaльники 23-ї ДПРЧ м. Бобринець спільно з МПК ТОВ "Дон Aгро" о 14:02. О 16:20 у с. Гурівкa Долинського рaйону зaгорілись 9 м2 домaшніх речей в житловому будинку нa території привaтного домоволодіння. О 17:26 пожежу було лок...