«Пульс» - сервіс для платників

Дбаючи про платників податків Кропивницька ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області в черговий раз нагадує про роботу телефонної лінії «Пульс».

Звертаємо увагу, що з 20 липня 2017 року змінено номер телефону для прийняття інформації на сервіс «Пульс». Тепер залишити інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС та з інших питань можна, зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та, обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача (цифра 4).

Сервіс «Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам податків, адже це гарантований двосторонній зв’язок. Також це ефективний засіб вирішення питань і повноцінний консультаційний центр.

На вказаний сервіс можна звернутися у разі неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, можливих корупційних дій з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань та попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами та ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.

Питання, які надходять, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.

Ефективна робота сервісу «Пульс» допомагає налагодити взаємодію та взаєморозуміння на шляху створення сервісної служби.

На офіційному веб-порталі ДФС України сервіс «Пульс» розміщено за посиланням[email protected]

податки
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі