Нові тенденції в онлайн-маркетингу: 9 трендів

 Онлайн-маркетинг є мінливою й нестабільною галуззю, в якій мало вхопитися за щось одне й постійно дотримуватися цього, адже завжди з'являтиметься щось нове і більш динамічне, що схопити, найчастіше, виявляється набагато складніше. Здається, що наздогнати нововведення нереально, все одно будеш відставати, але баланс все ж існує, і його можна дотримуватися. Розповідаємо про те, що обов'язково буде відбуватися з інтернет-маркетингом у найближчому майбутньому.

Тренд 1

Оновлення пошукових алгоритмів

Пошукові алгоритми будуть змінюватися з невблаганною регулярністю, з цим нічого не поробиш. SEO спеціалісти мають систематично вносити зміни в стратегію СЕО просування сайту. Когось це буде немислимо дратувати, когось порадує або розчарує, але це буде відбуватися регулярно. Так уже склалося, що саме Всемогутній Google задає все нові правила гри для всього віртуального простору. Тільки в його владі визначати, якому контенту розташовуватися в пошукових результатах першому, а якому краще взагалі не показуватися на очі користувачеві.

Тренд 2

Відео маркетинг

Через 10 секунд понад половина користувачів втрачає інтерес до реклами. Короткі відео – оптимальний онлайн-маркетинговий крок до розв’язання цієї проблеми.В тренді MotionDesign – анімаційне оформлення статичних зображень, при якому одночасно використовуються три канали передачі інформації: зображення, звук, текст. У комплексі вони роблять надто сильний вплив на емоційне сприйняття глядача: текст привертає увагу, а звук і графіка залишаються в пам'яті яскравими образами.

Тренд 3

Креативний веб-дизайн

Для онлайн-маркетингу важливий креативний веб-дизайн. Саме привабливий, простий та зручний у користуванні інтерфейс сайту чи мобільного додатку заохочує людей до постійного користування. Web design - це ціла творча наука, яка невпинно розвивається. Приклади креативних сторінок-лендінгів можна побачити у портфоліо веб-агенцій, до прикладу Efficace Web, або ж на популярних акаунтах Pinterest.

Тренд 4

Прозорість

Фальш більше не продається – і це прекрасно. У тренді – чесний інтернет-маркетинг, можливість бути собою: щиро радіти, ділитися переживаннями й справжніми емоціями. Не варто видаляти негативні відгуки з сайту, адже сьогодні споживачів важко чимось вразити. А політика повної прозорості заохочує обмін думками, й відповідно, встановлення більш міцних відносин з клієнтами, виховання в них лояльності.

Тренд 5

Чат-боти

Штучний інтелект відкриває нову епоху для онлайн-маркетингу. Чат-боти допомагають замовляти їжу додому, вибирати одяг, бронювати квитки. Причин для занепокоєння стосовно спілкування зі штучним інтелектом немає – понад 70% покупців задоволені взаємодією з чат-ботами.

Тренд 6

Голосові запити

Оскільки частка голосового й мобільного пошуку зростає, SEO-просування сайтів теж буде змінюватися. На це вплине введення алгоритмів mobile first. Щоб залучати користувачів, СЕО-фахівцям доведеться цілеспрямовано працювати над поліпшенням своїх сайтів, допрацьовувати семантику, структуру сайту, оптимізувати тексти, здійснювати внутрішню перелінковку, оновлювати мета-теги, додавати зовнішні посилання.

Тренд 7

Інфлуенсери

За останні роки інфлуенсери у соцмережах стали впливовою силою онлайн-маркетингу: у нас є зірки Instagram, мільйонери в YouTube, відомі блогери в Twitter. За їх контентом стежать мільйони людей, набагато більше, ніж будь-коли стежило по TV. Все більше брендів звертаються до них: жива й чуйна аудиторія, послуги інфлюенсерів коштують набагато дешевше, а залучення в рази вище. І головне – аудиторія вже не так охоче дослуховується порад селебріті, впевнено знаючи, що рекомендація йогурту вже проплачена.

Тренд 8

Оперативне реагування

Справжнє майбутнє онлайн-маркетингу – це пряма комунікація. У 2020 році користувачі остаточно звикнуть, що їх скаргу у Facebook буде оброблено протягом хвилини, а на питання про якийсь продукт, відразу ж запропонують декілька варіантів. Такий сучасний світ – часу чекати у користувачів немає: вони хочуть невідкладного задоволення власних потреб прямо тут і зараз.

Тренд 9

Стратегічне планування

Отже, сьогодні, замість гонитви за передплатниками й лайками в соцмережах, потрібно підбирати релевантні вашому бізнесу майданчики та інструменти онлайн-маркетингу, які привернуть увагу клієнта до купівлі товару. Обмежуватися тільки соцмережами не можна, користувач повинен бачити вас і в інших каналах комунікації: сайт, email, месенджери, контекстна реклама, реклама у відео, цифрові ЗМІ, Фейсбук.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі