"Майбутнє за молоддю": Триває реєстрація на фестиваль соціальної реклами

"Майбутнє за молоддю": Триває реєстрація на фестиваль соціальної реклами

У Кропивницькому стартував другий фестиваль соціальної реклами "Майбутнє за молоддю".

Про це повідомляє кореспондентка0522.ua.

Цього року Організаторами Фестивалю стали Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології, факультету педагогіки та психології, ЦДПУ ім. В. Винниченка, Благодійна організація «Освітній благодійний фонд Олександра Рацула «Майбутнє за молоддю»», Рекламне агентство «РІКМЕДІА» та Управління освіти міської ради міста Кропивницького.

Фестиваль соціальної реклами дає можливість молодим людям реалізувати важливі проекти для суспільства, і зокрема, нашого міста. Як ми бачили на прикладі минулорічних робіт, це і короткосерійний фільм «Екомен», або за допомогою соцмереж покинуті цуценяти знайшли свої домівки тощо. Кожна робота містила в собі заклик допомоги слабшим, важливість людських цінностей або питання забруднення екології.

Ми побачили потребу цього Фестивалю і вирішили продовжити. І сьогодні через засоби масової інформації звертаємося до молодих людей скористатися можливістю і взяти участь в даному проекті, - розповіла кандидат педагогічних наук, начальниця управління освіти Міської ради міста Кропивницького Лариса Костенко.

Фестиваль проводиться серед учнівської та студентської молоді м. Кропивницького з метою формування загальнолюдських цінностей шляхом творчого підходу до створення соціальної реклами, підвищення рівня соціальної реклами у регіоні та створення нового погляду на проблеми соціальної реклами саме з точки зору молоді. А також пропаганди активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону та популяризації спеціальності «соціальна робота» тощо.

За інформацією доктора педагогiчних наук, професора, завiдувача кафедри соцiальної роботи, соцiальної педагогiки та психології Олександра Рацула Фестиваль проходитиме у чотири етапи:

1.Реєстрація учасників до 29 лютого 2020 року включно;

2.Обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами (відео, Інтернет, друкованої та зовнішньої реклами) - з 1 березня 2020 року - по 5 квітня 2020 року;

3.Експертна оцінка фестивальних робіт з 6 квітня 2020 року - по 14 квітня 2020 року;

4.Урочистості та підведення підсумків 2-го міського Фестивалю соціальної реклами «Майбутнє за молоддю» (презентація робіт, вручення сертифікатів та нагородження учасників) - 17 квітня 2020 року.

Цьогорічна тематика Фестивалю:

-активне дозвілля;

-безпека на дорозі;

-важливість знань:

-волонтерство;

-доброчесність:

-захист тварин;

-збереження довкілля;

-наше місто – місто мрії;

-проблеми дітей та молоді.

Фестиваль проводиться у рамках наступних номінацій:

-відеореклама

-зовнішня реклама

-друкована реклама

-інтернет-реклама

Нам важливий сам процес, в який залучений студенти та викладачі. Перший фестиваль показав високу активність та зацікавленість серед учасників. Ми з позитивом ставимося до таких ініціатив та із задоволенням надаємо свої майданчики, - зазначив доктор філологічних наук, професор, ректор Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка Олег Семенюк.

Для участi потрiбно зареєструватися за наступним посиланням (Орг внесок - 50 грн):

https://docs.google.com/forms/u/2/d/1GOcH-kB5hxZJAUjvyXVYJWBEN5FbGroZCklc5NZBITA/edit

Також в рамках Фестивалю заплановано проведення благодiйної акцiї "Золоте сердечко", кошти вiд якої пiдуть на допомогу дiтям з інвалідністю.

Кропивницький фестиваль реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі