В 2012 році кіровоградський Центр надання адміністративних послуг прийняв понад 60 тисяч відвідувачів

Станом на 28 січня 2013 року за отриманням адміністративних послуг до приміщення Центру надання адміністративних послуг міста Кіровограда звернулися понад 60 000 осіб

Станом на 28 січня 2013 року за отриманням адміністративних послуг до приміщення Центру надання адміністративних послуг міста Кіровограда звернулися понад 60 000 осіб.Спеціалістами Центру прийнято 33 600 письмових заяв. Про це повідомив сьогодні під час наради міського голови Олександра Саінсуса з керівниками виконавчих органів міської ради начальник відділу дозвільних процедур Антон Шевченко.

 За його словами, на сьогоднішній день Дозвільний центр повною мірою виконує функцію регіонального дозвільного центру.

 У Центрі надаються 141 адміністративна послуга (60 документів дозвільного характеру, 81 адміністративна послуга).

 До роботи Центру залучено 18 територіальних дозвільних органів, які ведуть прийом як підприємців, так і фізичних осіб-громадян, та 13 виконавчих органів міської рад.

 Серед здобутків міської влади в організації роботи ЦНАПу Антон Шевченко відзначив чітке дотримання графіку прийому дозвільними органами в Центрі, налагодження належної співпраці з Управлінням ДАІ області та Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю, які видають рахунки на дозволи, декларації про початок будівництва і про готовність об’єкта в межах дозвільного центру, підключення усіх державних адміністраторів до загальнодержавної електронної системи документообігу з отриманням електронних ключів, виписання зрозумілих для відвідувачів алгоритмів розгляду документів заявників (технічні регламенти), проведення передпроектного аналізу щодо запровадження локальної мережі в приміщенні міської ради, удосконалення роботи електронної системи керування чергою в частині реєстрації через електронний кіоск (відтепер система стала більш спрощеною та зрозумілою для відвідувачів Центру), удосконалення роботу сайту Центру, на якому щодня оновлюється інформація та вказується кількість прийнятих заяв (відвідувачі сайту можуть звернутися на ньому із зауваженнями та пропозиціями щодо роботи Центру, задати питання спеціалістам).

 Антон Шевченко відзначив, що за дослідженням рівня задоволеності населення послугами, що надаються в Центрі, практично відсутні скарги на не коректну поведінку спеціалістів, проте залишилися нарікання на довгі терміни розгляду земельних питань.

 Серед проблемних моментів роботи ЦНАПу Антон Шевченко визначив тимчасове призупинення прийому документів управлінням земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища щодо передачі земельних ділянок у власність юридичним та фізичним особам у зв’язку з набранням чинності змін до ЗУ «Про основи містобудівної діяльності в Україні».

 Крім того, за словами начальника відділу, має місце порушення термінів розгляду земельних питань. Фактично, підкреслив Антон Шевченко, період між датою прийому заяви та датою прийняття рішення становить більше 4 місяців. А ще після прийняття рішення на сесії міської ради, заявники вимушені очікувати біля 2 тижнів рішення міської ради, підписане та зареєстроване належним чином. На думку Антона Шевченка, на це впливає багато обставин, наприклад від заявників вимагаються додаткові бюрократичні документи, які створюють зайве коло в процесі підготовки необхідного рішення. Також на несвоєчасне виконання термінів розгляду звернень впливає нерегулярність проведення засідань профільної депутатської комісії.

 Антон Шевченко також звернув увагу, що мають місце факти, коли спеціалісти управління земельних відносин видають рішення міської ради поза межами Центру.

 За гарячими слідами міський голова Олександр Саінсус доручив встановити жорсткий контроль за термінами розгляду питань землевпорядкування та наголосив на персональній відповідальності керівників виконавчих органів за проведення прийому відвідувачів поза межами Центру надання адміністративних послуг.

 Найближчим часом, повідомив Антон Шевченко, планується відкриття другої черги Центру: відтепер тут вестимуть прийом відвідувачів додатково управління державної реєстрації, відділ по роботі зі зверненнями громадян, канцелярія та відділ житла, що значно розширить спектр послуг ЦНАПу.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов

Объявления
Разместить объявление в этом блоке Добавить
Ответственный за раздел
Матусевич Артур Вадимович
Журналисты сайта 0522.ua к вашим услугам.

Пишите нам, звоните, сообщайте о городских новостях и событиях - мы надеемся, что с Вашей помощью горожане узнают о жизни Кропивницкого больше.

Вместе с Вами мы сделаем наш город лучше!


Редакция 0522.ua:

E-mail: news@0522.in.ua