"Майбутнє за молоддю": Фестивалю соціальної реклами бути!

"Майбутнє за молоддю": Фестивалю соціальної реклами бути!

У Кропивницькому триває другий міський фестиваль соціальної реклами "Майбутнє за молоддю".

Про це повідомляє кореспондентка 0522.ua.

Нагадаємо, що за Положенням Фестиваль проводиться у чотири етапи:

  • 1 етап - реєстрація учасників до 29 лютого 2020 року за посиланням.
  • 2 етап - обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами (відео, Інтернет, друкованої та зовнішньої реклами) - з 1 березня 2020 року - по 5 квітня 2020 року;
  • 3 етап – експертна оцінка фестивальних робіт з 6 квітня 2020 року - по 14 квітня 2020 року;
  • 4 етап – урочистості та підведення підсумків 2-го міського Фестивалю соціальної реклами «Майбутнє за молоддю» (презентація робіт, вручення сертифікатів та нагородження учасників) - 17 квітня 2020 року.

ТАК ПОВИННО БУЛО БУТИ...

За роз’ясненнями звернулися до одного із організаторів Фестивалю, професора Олександра Анатолійовича Рацула.

З 06 квітня 2020 року повинен був розпочатися 3 етап – експертна оцінка фестивальних робіт, але у зв’язку із карантинною ситуацією організаторами Фестивалю було вирішено продовжити ПЕРШІ ДВА ЕТАПИ реєстрацію та обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами (відео, Інтернет, друкованої та зовнішньої реклами) до 7 вересня 2020 року.
Всі учасники, які вже пройшли два етапи (НАСЬОГОДНІ 77 учасників) організатори будуть тримати зв'язок і повідомлять про подальші дії.

Ще раз нагадаємо, що цього року Організаторами Фестивалю стали Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології, факультету педагогіки та психології, ЦДПУ ім. В. Винниченка, Благодійна організація «Освітній благодійний фонд Олександра Рацула «Майбутнє за молоддю»», Рекламне агентство «РІКМЕДІА» та Управління освіти міської ради міста Кропивницького.

Фестиваль проводиться серед учнівської та студентської молоді м. Кропивницького з метою формування загальнолюдських цінностей шляхом творчого підходу до створення соціальної реклами, підвищення рівня соціальної реклами у регіоні та створення нового погляду на проблеми соціальної реклами саме з точки зору молоді. А також, пропаганди активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону та популяризації спеціальності «соціальна робота» тощо.

Чекаємо на нових учасників та нові ідеї соціальної реклами серед учнівської та студентської молоді м. Кропивницького.

Призовий фонд - 10 тисяч гривень!!!

Цьогорічна тематика Фестивалю:

  • активне дозвілля;
  • безпека на дорозі;
  • важливість знань:
  • волонтерство;
  • доброчесність:
  • захист тварин;
  • збереження довкілля;
  • наше місто – місто мрії;
  • проблеми дітей та молоді.

Фестиваль проводиться у рамках наступних номінацій:

  • відеореклама
  • зовнішня реклама
  • друкована реклама
  • інтернет-реклама

Для участi потрiбно зареєструватися за наступним посиланням https://docs.google.com/forms/u/2/d/1GOcH-kB5hxZJAUjvyXVYJWBEN5FbGroZCklc5NZBITA/edit

Оргвнесок - 50 грн не є обов’язковим!!!

Кошти можуть сплатити учасники, які бажають взяти участь у благодiйній акцiї "Золоте сердечко", яка проводиться в рамках Фестивалю. Вони пiдуть на допомогу Центру комплексної реабілітації для дiтей з інвалідністю.

Кропивницький фестиваль реклама молодь
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі