Реклама в нових умовах

Реклама в нових умовах

Під час кризи, викликаної епідемією коронавірусу, рекламна галузь у Кропивницькому опинилася в незвичайному становищі. З одного боку, вона перебуває під ударом разом з усією економікою країни. З іншого — принципово нова ситуація відкриває для підприємців зі сфери реклами нові шляхи розвитку бізнесу.

Реклама — досить чутлива сфера економіки, оскільки, під час кризи нерідко перше, на чому починають заощаджувати бізнеси — це рекламні витрати. Далі — більше: у середнього та малого бізнесу, який руйнується, особливо в таких сферах, як громадське харчування, освіта, концерти та масові заходи, туризм і перевезення, просто не залишається грошей на рекламу. Та й інші бізнеси в подібній ситуації часто ставлять на паузу свою рекламну активність — до прояснення ситуації на ринку.

За коментарем звернулися до відомого у місті громадського діяча, науковця та підприємця Олександра Рацула.

Олександре Анатолійовичу, чим сьогодні займається ваша рекламна агенція?

Рекламна агенція «РІКМЕДІА» під час карантину взяла на себе інформаційно-пропагандиську роль. Маючи власний відеоборд в центрі міста компанія розміщує соціальні ролики « Правила поведінки під час карантину», «Чому потрібно залишатись вдома», «Чому виходити лише за крайньої необхідності» тощо. Правильна інформація це інформація з офіційних джерел!
Ще одним нашим важливим інструментом, інформаційною платформою є головний сайт міста Кропивницького 0522.ua та офіційна сторінка й група у мережі Facebook з такою ж назвою. Ми мало не щодня стикаємося з тим, що люди отримують недостовірну інформацію, в результаті піддаються паніці, або ж ведуть себе легковажно. Ми спілкуємося з нашою аудиторією, пояснюємо незрозуміле, надаємо рекомендації як діяти в нинішній ситуації.

Що Ви очікуєте від кризи?

Скоріше за все , що п ідхід « усі в онлайн » виглядає цілком логічним, оскільки замкнені по домівках люди кинулися в Інтернет: хто — за дозвільним проведенням часу, хто — за навчанням, а хто — і за віддаленою роботою. Статистика показує: лише під час першого тижня карантину в Україні кількість унікальних користувачів і час сеансів у Facebook, Instagram, Youtube зросли приблизно втричі . Водночас в онлайні швидко нарощують свою рекламну ефективність і нові канали, нові точки перетину бренду та аудиторії.
Саме зараз, коли люди зрозуміли, що їхній бізнес уже не буде колишнім, триває активний перегляд рекламних бюджетів і стратегій під нові умови. У кого ще залишилися гроші, ті готують ся для майбутнього післякризового зростання. За цих умов , я впевнений, рекламні майданчики, оператори реклами та рекламні аген ції також готуються до відродження ринку: знижують ціни, формують нові пакетні пропозиції, розробляють нові рекламні продукти.
Нарешті, на мою думку, незабаром зросте рекламна активність компаній, що працюють у тих сферах, у які люди готові інвестувати гроші на тривалий термін. Це банківські послуги, нерухомість, автомобілі, ювелірні прикраси. Популярність таких сфер завжди збільшується під час кризи навіть на тлі загального зниження платоспроможності.
Реклама Кропивницький бізнес карантин
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі