16:45, 24 квітня 2020 р.
Надійне джерело
На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах
Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.
За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.
Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.
До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
«З крамниці – до позицій»: клієнти EVA передали ЗСУ понад 200 коробок засобів для прання та гігієни
Новини компаній
11:00
2 травня
20:30
30 квітня
Великодній презент для всіх українців: у кіно стартує сімейна комедія “Крашанка” з улюбленими акторами
Новини компаній
17:00
26 квітня
11:00
26 квітня
Чому краще замовляти весільну фотосесію у Кропивницькому, а не знімати подію власними силами?
Новини компаній
09:00
17 квітня
Чи потрібно у Кропивницькому наймати весільного фотографа?
Новини компаній
11:00
16 квітня
live comments feed...
Коментарі