• Головна
  • Тонкощі ресторанного маркетингу в епоху пандемії
Новини компаній
17:30, 30 квітня 2021 р.

Тонкощі ресторанного маркетингу в епоху пандемії

Новини компаній
Тонкощі ресторанного маркетингу в епоху пандемії, фото-1

У період пандемії коронавируса 100% власників ресторанного бізнесу постраждали від простою в зв'язку з карантинними обмеженнями і низьку відвідуваність після їх послаблення. Як втриматися на ринку і вийти хоча б на докризові показники прибутковості? Є кілька рішень - автоматизація роботи ресторану, впровадження нових послуг, активна маркетингова діяльність. Провідні маркетологи дали кілька рекомендацій рестораторам з використання найбільш ефективних прийомів стимулювання продажів.

Заохочення самовивозу

Доставка додому - затребувана послуга, проте вона вимагає витрат часу та коштів. Тому варто «популяризувати» самовивезення. Відчутні знижки, приємні подарунки та бонуси - ось основні прийоми, за допомогою яких ви можете заохотити потенційних клієнтів забирати замовлення безпосередньо на місці.

Заохочення наступних відвідувань

Прикладіть до кожного замовлення купон на знижку або подарункову карту, яку можна використовувати виключно для обіду або вечері безпосередньо в ресторані. Це зробить ваш заклад «номером один» у списку місць для відвідування, коли клієнт вирішить відправитися в ресторан.

Безкоштовне дитяче харчування

Запропонуйте бонусом до основного замовлення безкоштовне дитяче блюдо. Це особливо актуально зараз, коли більшість шкіл переведено на дистанційне навчання. Без сумніву, потенційні клієнти виберуть саме ваш ресторан, знаючи, що не потрібно витрачатися на харчування дитини.

Заохочення великих замовлень

Запропонуйте клієнтам зробити «оптовий» замовлення - наприклад, на компанію друзів або «запас» страв на кілька днів. У супроводі таке замовлення інструкціями по зберіганню і розігріву страв. І, звичайно, такі замовлення повинні пропонуватися зі знижкою.

Подарункові карти

Бувають ситуації, коли клієнту немає необхідності відвідувати ресторан або замовляти доставку «тут і зараз». Але при цьому у нього є можливість фінансово підтримати улюбленого ресторатора. Для таких випадків повинні бути передбачені подарункові карти. Клієнт може придбати її зараз, а скористатися послугами ресторану - в будь-який зручний для нього час.

Фіксоване меню з оновленням раз в декілька днів

Створіть фіксоване універсальне меню для дорослих і дітей, яке буде фінансово вигідним як для сімей, так і для тих, хто живе один. Це дасть вашим клієнтам відчуття спокою і стабільності. А щоб страви не «приїлися», оновлюйте меню раз в кілька днів, пропонуючи нові оригінальні позиції.

Креативність - наше все

У період жорстких карантинних обмежень, коли ваші клієнти змушені нудьгувати вдома, не переривайте зв'язок з ними. Підтримуйте спілкування за допомогою організації дистанційних кулінарних майстер-класів, розповідайте про інновації в діяльності ресторану. Придумайте оригінальні віртуальні івенти з «прив'язкою» до вашого закладу. Наприклад - тематична вечірка в соціальній мережі. Завдяки цьому клієнти будуть проінформовані про ваш бренд. А коли обмеження знімуть стануть доступними реальні «виходи в світ», вони виберуть той ресторан, який був «на слуху» в період карантину.

Не забувайте про співробітників

Підтримуйте свою команду в кризовий період. Надсилайте кожному електронне повідомлення з інформацією про процеси, які відбуваються в бізнесі. Можна включати в такі меседжі поради про дотримання гігієни на робочому місці, виконання вимог про соціальної дистанції і іншу корисну інформацію.

Автоматизуйте бізнес-процеси

Якщо ви ще не ввели автоматизований облік продажів в ресторані - саме час це зробити. Поки завантаженість невисока, ви можете протестувати систему автоматизації, вибрати оптимальні модулі, ввести вихідні дані, навчити співробітників.

Криза - не привід для паніки, а нові можливості для розвитку. Якщо правильно ними скористатися, ви не тільки утримайтеся на ринку, але і збережіть гідний рівень прибутковості.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...