«Пульс» доступний клієнтам податкової та митниці

Головне управління Міндоходів у Кіровоградській області нагадує, що антикорупційний інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу  з податкових та митних питань.

Всього з початку року на «Пульс» від жителів Кіровоградської області надійшло 26 звернень, зокрема від мешканців Кіровоградського, Олександрійського, Світловодського, Онуфріївського та Маловисківського районів.

Платники податків, що користувалися зазначеним сервісом, найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів податкової служби, проблеми з поданням електронної звітності та реєстрації платником ПДВ.

Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии