• Головна
  • Андрій Табалов проїхався в кіровоградській маршрутці
14:23, 31 травня 2013 р.

Андрій Табалов проїхався в кіровоградській маршрутці

Новина, яку обговорюють чи не на кожній зупинці Кіровограда - так звана транспортна реформа. Суть її зводиться до ліквідації з 1 червня десяти маршрутів. Тобто, довгі маршрути поділять. Відповідно, ціна проїзду зросте удвічі. 

До мене, як до народного депутата, звернулися кіровоградці, які обурені рішенням міської влади. Один із маршрутів, який підпадає під «реформу» - №5. Я вирішив особисто проїхатися по ньому у годину пік, коли люди повертаються з роботи та везуть дітей із дитячих садочків. Разом з іншими пасажирами сів в одну із маршруток. З кінцевої зупинки маршрутка уже рушила заповнена, декілька пасажирів навіть стояли.

У салоні завів розмову з пасажиркою про ліквідацію 5-го маршруту. Епітетів на адресу влади жінка не шкодувала. Вона розповіла, що це єдина маршрутка, яка з іншого кінця міста, майже від Бережинки, їде на 101-й мікрорайон, що решта маршрутів не зручні. Виникає питання як людям із спального масиву добиратися на роботу. 

Інший пасажир розповів, що маршрут №5 їде аж в кінець Кіровограда, майже до Бережинки. Хоча до села треба ще йти 15 хвилин, але у пізній час, коли сюди взагалі нічого не ходить – маршрут №5 чи не єдина можливість, наприклад, працівникам підприємства «Креатив», що на іншому кінці Кіровограда, дістатися додому.

Про нові маршрути розмов багато, але невідомо як і куди вони їздитимуть.  Пасажирів хвилює, що нові маршрути не доїжджатимуть до 101-го мікрорайону, а мешканцям Бережинки доведеться годинами чекати іншого автобуса.

З’ясувалося, що люди навіть створили ініціативну групу, яка зібрала підписи під зверненням не проводити «транспортну реформу», не ділити маршрути. Писали листи до міськради, дзвонили на «гарячу лінію». Але, до думки людей, ніхто не прислухався.

Поки спілкувався із пасажирами, маршрутка доїхала до центрального ринку. Більшість пасажирів вийшли на зупинці, але до салону набилося не менше нових. Так їхали аж до повороту на обласний онкодиспансер. Там пасажири трохи вийшли, тож у салоні решта людей змогли сісти на вільні місця.

На кінцевій зупинці водії розповіли, що на маршруті працює 20 машин і жодна не їде порожня. Відсутність вільних місць свідчить, що маршрут рентабельний. Його не потрібно ліквідовувати. Якщо ж його скасовують, то це комусь вигідно. Такої ж думки і водії. Вони обурювалися, що не знають - працюватимуть чи ні на маршруті з 1 червня.

Якщо маршрут ліквідують, то їм доведеться їхати з пересадками і платити щонайменше удвічі більше. Тому пасажири на «транспорту реформу» готові відреагувати по-своєму. Вони налаштовані радикально і готові перекрити дорогу так як це було у Вінниці. В інший спосіб їх ніхто не чує.

Усі вимоги і протести я озвучив на сесії Кіровоградської міської ради. Закликав депутатів дослухатися до зауважень людей.   Наполягав на створенні депутатської комісії, на проведенні громадського обговорення, якою має бути «транспортна реформа» в Кіровограді. Навіщо наступати на граблі, на які уже наступили у Вінниці та Львові. Там «транспортна реформа» призвела до «транспортного колапсу». Люди й досі обурені. Не дивно, що слово «реформа» в українців давно асоціюється з проблемами…

Андрій Табалов, Народний депутат України

1369991058

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...