„Пульс” Міндоходів продовжує приймати дзвінки від громадян Кіровоградщини

З початку 2013 року на інтерактивний сервіс «Пульс» Міндоходів надійшло 32 запити від платників податків Кіровоградщини. Основні проблемні питання, з якими підприємці зверталися на цей сервіс, стосувались діяльності органів Міндоходів області, особливостей подання звітності та реєстрації платником ПДВ, а також незаконної діяльності суб’єктів господарювання.

Працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують їх про вжиті за результатами звернень заходи.

ГУ Міндоходів у Кіровоградській області нагадує: «Пульс» Міністерства доходів та зборів України – це пряма телефонна лінія, створена для упередження неякісного обслуговування клієнтів податкової та митниці, ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді здійснення підприємницької діяльності.

Номер телефонної лінії «Пульс» Міндоходів – (044) 284-00-07. Інформація приймається працівниками сервісу з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 20-00 години та опрацьовується в форматі call-back (зворотного зв’язку). У неробочий час звернення приймає інтерактивний відповідач.

Прес-служба ГУ Міндоходів у Кіровоградській області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі