• Головна
  • Таргетинг для маркетологів: навіщо потрібен
Новини компаній
15:20, 27 вересня 2022 р.

Таргетинг для маркетологів: навіщо потрібен

Новини компаній

Інструменти для маркетологів постійно вдосконалюються, з’являються нові функції та можливості для підвищення ефективності рекламних кампаній. Втім, деякі з цих інструментів вже давно продемонстрували чудові результати, і дозволили значно підвищити рівень продажів. Зокрема, це стосується магазинів, які найчастіше звертаються до маркетологів. Але й компанії, що надають послуги, теж користуються всіма сучасними можливостями.

Останнім часом все більшої популярності набирає таргетована реклама у соціальних мережах (SMM). Пов’язано це насамперед з тим, що користувачі інтернету переходять від звичайних веб-сайтів до соцмереж, звідки можна отримувати актуальну та корисну інформацію. Водночас і самі соцмережі адаптуються під ведення бізнесу, надаючи більше можливостей для компаній та ФОП.

Що ж являє собою таргетована реклама? По суті, це та сама реклама, як і будь-яка інша. Її відмінність полягає лише в тому, що вона розрахована на певну цільову аудиторію. Це значить, що реклама надається тим користувачам, які відповідають конкретним критеріям. Відповідно, кількість відгуків на рекламний ролик або пост буде більшою. Водночас, реклама не буде показуватись тим користувачам, які потенційно незацікавлені в тих чи інших товарах і послугах. Завдяки такому вибірковому підходу, компаніям не доводиться витрачати зайві гроші.

Таргетинг для маркетологів: навіщо потрібен, фото-1

Переваги таргетингу

У таргетингу є ціла низка переваг. До головних з них варто віднести наступні:

  • Економія витрат – реклама показується лише тим, хто реально в ній може бути зацікавлений;
  • Ефективність – потенційно зацікавлені користувачі з більшою вірогідністю перейдуть на сторінку товару чи послуги;
  • З’являється можливість відслідковувати ефективність рекламної кампанії, вчасно її скорегувати;
  • Не викликає роздратованості у користувачів.

До речі, таргетована реклама має переваги і для самих користувачів. Їм не будуть показуватись ті товари чи послуги, які не цікаві, або більше того – можуть образити, викликати непорозуміння. Наприклад, якщо людина дотримується вегетаріанської дієти, то навряд чи їй буде цікаве відкриття нового стейк-хаусу або чогось подібного. Навіть навпаки, скоріше за все, ця людина відразу відчує огиду до закладу, може написати негативні відгуки, подати скаргу у соціальній мережі на компанію.

Кому потрібен таргетинг

Згідно досліджень, які регулярно проводить агентство інтернет маркетингу Star Marketing, таргетована реклама буде корисною для наступних видів бізнесу:

  • Регіональні та місцеві компанії – для них передбачений геотаргетинг, тобто, реклама показується людям, які проживають в даному регіоні;
  • Компанії, які займаються виготовленням/продажем вузько направлених товарів, або ж надають такі ж вузько направлені послуги. Приклад – для власників собак показуються зоомагазини, ветеринарні клініки, товари для собак тощо;
  • Компанії, які ведуть діяльність у сфері В2В.

Щодо великих магазинів (мереж) техніки та електроніки, то для них таргетована реклама теж може спрацювати. Тільки вибірка робиться, по-перше, за місцем проживання потенційного покупця, а по-друге, згідно тих товарів, якими він цікавиться в соцмережах. Гарним прикладом може стати той же фотограф, який займається фотографією, а значить, йому можуть знадобитись камери, спалахи, об’єктиви та ціла низка інших аксесуарів.

Запорукою високої ефективності таргетованої реклами у соціальних мережах є кваліфікація маркетолога. Тому краще за все звертатись у ті рекламні агенції, які точно зможуть гарантувати та забезпечити потрібний результат.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...