Забезпечення безпеки дорожнього руху. Фактори, що впливають на його безпеку, причини та умови, що призводять до його неналежного забезпечення. Які їх вирішення? Виконання державних програм в цьому напрямку.
Державтоінспекція, згідно покладених на неї завдань, постійно контролює стан забезпечення безпеки дорожнього руху.
Державною автомобільною інспекцією Управління МВС України в Кіровоградській області у 2013 році вжито ряд організаційних та практичних заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Протягом 8 місяців 2013 року неодноразово проводилось обстеження вулично-дорожньої мережі області.
На усунення недоліків в утриманні вулично-дорожньої мережі області направлено 449 приписів ДАІ, за недоліки в утриманні автомобільних доріг, міських вулиць та залізничних переїздів складено 560 протоколів про адміністративні правопорушення (на посадових осіб дорожніх організацій – 180, комунальних – 125, залізничних – 44, інші – 211). Про недоліки в утриманні автомобільних доріг та вулиць населених пунктів області поінформовано органи місцевого самоврядування та прокуратури. Всього направлено 325 інформацій (в тому числі до органів прокуратури – 77).
Станом на 01.09.2013 року на заміських автомобільних дорогах загального користування області зареєстровано 3 місця концентрації ДТП: (а/д М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка: км 754; а/д Н-23 Кіровоград-Кривий Ріг-Запоріжжя: км 12; а/д М-05 Київ-Одеса: км 252) та 39 аварійно-небезпечних ділянок.
У 2013 році знято з обліку 3 МК ДТП, які були розташовані в м. Кіровограді:
Перехрестя проспекту Правди з вулицею Ж. революції.
Перехрестя вулиць Кропивницького та Преображенської.
Перехрестя вулиць Преображенської та Кірова.
В той же час у 2013 році поставлено на облік 1 ділянка концентрації ДТП в м. Кіровограді:
1. Пр. Правди навпроти будинку № 2 к.1.
Таким чином, у м. Кіровограді зареєстровано та залишаються на обліку 4 МК ДТП та 1 ділянка концентрації ДТП:
Перехрестя вулиць Г.Сталінграду та Яновського.
Перехрестя вулиць Гоголя та Пашутінської.
Перехрестя вулиць Гоголя та Кропивницького.
Перехрестя вулиць Маланюка та Башкирської.
Пр. Правди навпроти будинку № 2 к.1 (ділянка концентрації ДТП).
За результатами перевірок на усунення причин і умов, що призвели до виникнення місць концентрації ДТП керівникам дорожньо-комунальних організацій видано 8 приписів (вимог) ДАІ, до адміністративної відповідальності притягнено 5 посадових осіб. Про недоліки, які сприяли виникненню місць концентрації ДТП та аварійно-небезпечних ділянок з пропозиціями стосовно покращання організації дорожнього руху поінформовано органи місцевого самоврядування. Всього направлено 12 інформацій.
Одним із суттєвих недоліків, які сприяють скоєнню дорожньо-транспортних пригод у нічний час є відсутність зовнішнього штучного освітлення вулиць населених пунктів, через які пролягають дороги державного значення, а саме:
- а/д М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварино км 52+378 – 53+685 (с. Куколівка);
- а/д М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка км 579+692 – 580+051 (с. Станіславове), 614+514 – 617+252 (с. Вільшанка);
- а/д Н-01 Київ - Знам`янка км 271 – 273+314 (c. Цибулеве);
- а/д Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя км 275+347 – 277 (с. Успенка), 289+750 – 294+820 (с. Куцеволівка);
- а/д Р-06 Ульяновка – Миколаїв км 4+669 – 5+433 (с. Станіславове), 32+504 – 33+430 (с. Пушкове);
- а/д Р-10 Канів – Чигирин – Кременчук км 182+584 – 184+183 (с. Подорожнє).
У 2013 році з метою покращання умов безпеки дорожнього руху, особливо в місцях концентрації ДТП та аварійно-небезпечних ділянках, підвищення пропускної спроможності міських вулиць, недопущення утворення заторів транспорту та поліпшення маршрутного сполучення, до Кіровоградського міськвиконкому направлено пропозиції щодо необхідності виконання в обласному центрі наступних заходів з організації дорожнього руху:
- встановити світлофорний об’єкт на перехресті вулиць Гоголя та Пашутінської;
- визначити пріоритетним рух транспортних засобів по колу на перехресті вулиць Маланюка та Башкирської;
- реалізувати заплановані заходи з обладнання заїзної кишені на зупинці громадського транспорту по вул. В. Перспективній біля готелю “Київ”;
- обладнати заїзні кишені на зупинках громадського транспорту по вул. В. Перспективній напроти супермаркету “АТБ” та по вул. 50 років Жовтня біля Колгоспного ринку за рахунок тротуару;
- розширити вулицю В. Перспективну навпроти готелю “Київ” та вулицю Героїв Сталінграда від заводу “Радій” до перехрестя з вул. Волкова на 1 смугу за рахунок тротуару;
- визначитись з місцем розташування та обладнати належним чином стоянки для транспорту біля Центрального та Колгоспного ринків;
- відновити роботу автоматизованої системи керування дорожнім рухом та подальшого її розвитку з одночасним обладнанням перехресть та інших аварійно небезпечних ділянок відеокамерами прихованого спостереження;
- закінчити в повному обсязі проведення робіт по будівництву підземних пішохідних переходів на перехресті вулиць 50 років Жовтня та Андріївської з встановленням на них направляючих пішохідних огороджень, відновити роботи по будівництву підземного пішохідного переходу на перехресті вул. Жовтневої революції та проспекту Правди;
- розширити вулицю Полтавську на ділянці від провулку Об’їзного до вулиці Васнєцова;
- закінчити припинене будівництво тунелю під залізницею для сполучення вулиць Жовтневої революції і Авіаційної як альтернативного маршруту з’єднання центру міста з районом Миколаївки;
- реалізувати заплановані заходи по влаштуванню нових направляючих пішохідних огороджень по вул. Героїв Сталінграда, 50 років Жовтня, Полтавській, Жовтневої революції; відновити та відремонтувати їх по проспекту Правди, вулиці Попова;
- продовжити роботи із відновлення зовнішнього освітлення вулиць міста в нічний час.
Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2013 року № 294 затверджено Державну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року. Пунктом 5.3 завдань і заходів з виконання Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року передбачено облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей, як джерела живлення).
Одночасно, Кіровоградським міськвиконкомом у 2013 році відповідно до Програми будівництва, реконструкції, ремонту доріг та експлуатації дорожньої системи міста на 2013 рік, затвердженої рішенням Кіровоградської міської ради від 29 січня 2013 року № 2217 за рахунок коштів міського бюджету передбачено ряд заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Державтоінспекція постійно тримає на контролі хід реалізації запланованих заходів.
Крім того, з метою покращання безпеки дорожнього руху Державтоінспекцією внесено корективи в Генеральний план міста Кіровограда, де враховано і пропозиції, які направлялись до Кіровоградського міського голови.
Сектор зв'язків з громадськістю
Протягом 8 місяців 2013 року неодноразово проводилось обстеження вулично-дорожньої мережі області.
На усунення недоліків в утриманні вулично-дорожньої мережі області направлено 449 приписів ДАІ, за недоліки в утриманні автомобільних доріг, міських вулиць та залізничних переїздів складено 560 протоколів про адміністративні правопорушення (на посадових осіб дорожніх організацій – 180, комунальних – 125, залізничних – 44, інші – 211). Про недоліки в утриманні автомобільних доріг та вулиць населених пунктів області поінформовано органи місцевого самоврядування та прокуратури. Всього направлено 325 інформацій (в тому числі до органів прокуратури – 77).
Станом на 01.09.2013 року на заміських автомобільних дорогах загального користування області зареєстровано 3 місця концентрації ДТП: (а/д М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка: км 754; а/д Н-23 Кіровоград-Кривий Ріг-Запоріжжя: км 12; а/д М-05 Київ-Одеса: км 252) та 39 аварійно-небезпечних ділянок.
У 2013 році знято з обліку 3 МК ДТП, які були розташовані в м. Кіровограді:
Перехрестя проспекту Правди з вулицею Ж. революції.
Перехрестя вулиць Кропивницького та Преображенської.
Перехрестя вулиць Преображенської та Кірова.
В той же час у 2013 році поставлено на облік 1 ділянка концентрації ДТП в м. Кіровограді:
1. Пр. Правди навпроти будинку № 2 к.1.
Таким чином, у м. Кіровограді зареєстровано та залишаються на обліку 4 МК ДТП та 1 ділянка концентрації ДТП:
Перехрестя вулиць Г.Сталінграду та Яновського.
Перехрестя вулиць Гоголя та Пашутінської.
Перехрестя вулиць Гоголя та Кропивницького.
Перехрестя вулиць Маланюка та Башкирської.
Пр. Правди навпроти будинку № 2 к.1 (ділянка концентрації ДТП).
За результатами перевірок на усунення причин і умов, що призвели до виникнення місць концентрації ДТП керівникам дорожньо-комунальних організацій видано 8 приписів (вимог) ДАІ, до адміністративної відповідальності притягнено 5 посадових осіб. Про недоліки, які сприяли виникненню місць концентрації ДТП та аварійно-небезпечних ділянок з пропозиціями стосовно покращання організації дорожнього руху поінформовано органи місцевого самоврядування. Всього направлено 12 інформацій.
Одним із суттєвих недоліків, які сприяють скоєнню дорожньо-транспортних пригод у нічний час є відсутність зовнішнього штучного освітлення вулиць населених пунктів, через які пролягають дороги державного значення, а саме:
- а/д М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварино км 52+378 – 53+685 (с. Куколівка);
- а/д М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка км 579+692 – 580+051 (с. Станіславове), 614+514 – 617+252 (с. Вільшанка);
- а/д Н-01 Київ - Знам`янка км 271 – 273+314 (c. Цибулеве);
- а/д Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя км 275+347 – 277 (с. Успенка), 289+750 – 294+820 (с. Куцеволівка);
- а/д Р-06 Ульяновка – Миколаїв км 4+669 – 5+433 (с. Станіславове), 32+504 – 33+430 (с. Пушкове);
- а/д Р-10 Канів – Чигирин – Кременчук км 182+584 – 184+183 (с. Подорожнє).
У 2013 році з метою покращання умов безпеки дорожнього руху, особливо в місцях концентрації ДТП та аварійно-небезпечних ділянках, підвищення пропускної спроможності міських вулиць, недопущення утворення заторів транспорту та поліпшення маршрутного сполучення, до Кіровоградського міськвиконкому направлено пропозиції щодо необхідності виконання в обласному центрі наступних заходів з організації дорожнього руху:
- встановити світлофорний об’єкт на перехресті вулиць Гоголя та Пашутінської;
- визначити пріоритетним рух транспортних засобів по колу на перехресті вулиць Маланюка та Башкирської;
- реалізувати заплановані заходи з обладнання заїзної кишені на зупинці громадського транспорту по вул. В. Перспективній біля готелю “Київ”;
- обладнати заїзні кишені на зупинках громадського транспорту по вул. В. Перспективній напроти супермаркету “АТБ” та по вул. 50 років Жовтня біля Колгоспного ринку за рахунок тротуару;
- розширити вулицю В. Перспективну навпроти готелю “Київ” та вулицю Героїв Сталінграда від заводу “Радій” до перехрестя з вул. Волкова на 1 смугу за рахунок тротуару;
- визначитись з місцем розташування та обладнати належним чином стоянки для транспорту біля Центрального та Колгоспного ринків;
- відновити роботу автоматизованої системи керування дорожнім рухом та подальшого її розвитку з одночасним обладнанням перехресть та інших аварійно небезпечних ділянок відеокамерами прихованого спостереження;
- закінчити в повному обсязі проведення робіт по будівництву підземних пішохідних переходів на перехресті вулиць 50 років Жовтня та Андріївської з встановленням на них направляючих пішохідних огороджень, відновити роботи по будівництву підземного пішохідного переходу на перехресті вул. Жовтневої революції та проспекту Правди;
- розширити вулицю Полтавську на ділянці від провулку Об’їзного до вулиці Васнєцова;
- закінчити припинене будівництво тунелю під залізницею для сполучення вулиць Жовтневої революції і Авіаційної як альтернативного маршруту з’єднання центру міста з районом Миколаївки;
- реалізувати заплановані заходи по влаштуванню нових направляючих пішохідних огороджень по вул. Героїв Сталінграда, 50 років Жовтня, Полтавській, Жовтневої революції; відновити та відремонтувати їх по проспекту Правди, вулиці Попова;
- продовжити роботи із відновлення зовнішнього освітлення вулиць міста в нічний час.
Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2013 року № 294 затверджено Державну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року. Пунктом 5.3 завдань і заходів з виконання Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року передбачено облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей, як джерела живлення).
Одночасно, Кіровоградським міськвиконкомом у 2013 році відповідно до Програми будівництва, реконструкції, ремонту доріг та експлуатації дорожньої системи міста на 2013 рік, затвердженої рішенням Кіровоградської міської ради від 29 січня 2013 року № 2217 за рахунок коштів міського бюджету передбачено ряд заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Державтоінспекція постійно тримає на контролі хід реалізації запланованих заходів.
Крім того, з метою покращання безпеки дорожнього руху Державтоінспекцією внесено корективи в Генеральний план міста Кіровограда, де враховано і пропозиції, які направлялись до Кіровоградського міського голови.
Сектор зв'язків з громадськістю