
Новини компаній
17:37, Сьогодні
Як штучний інтелект змінює аналітику в Google Ads
Новини компаній
Реклама в Google Ads швидко рухається в бік повної автоматизації, де ключову роль відіграють алгоритми штучного інтелекту. Вручну підбирати ключові слова, контролювати посадкові сторінки та поступово оптимізувати кампанії – це поступово відходить у минуле. На зміну цьому приходять інструменти на основі ШІ, які самостійно знаходять релевантні запити, вибирають оптимальні сторінки сайту та адаптують рекламу під реальні наміри користувачів.
Яка мета нових інструментів на основі ШІ

Останнім часом Гугл активно впроваджує підхід, який можна описати як “less manual, more machine learning”, тобто менше ручної роботи, більше штучного інтелекту. Мету можна окреслити такими тезами:
- Скорочення залежності від ключових слів;
- Перехід на систему реклами, яка працює на намірах користувача;
- Автоматизація рутинних процесів;
- Підвищення точності таргетингу;
- Розширення охоплення за рахунок пошуку нових релевантних сигналів;
- Нівелювання людського фактора;
- Підвищення ефективності бюджетів тощо.
І це далеко не повний перелік. Всі ці та інші зміни спрямовані на те, щоб реклама в Google Ads працювала ефективніше, точніше й стабільніше, навіть у складному й мінливому цифровому середовищі. ШІ має стати не просто інструментом, а основним рушієм оптимізації рекламних кампаній. Якщо вам цікаво дізнатися більше про це, рекомендуємо переглянути тематичне відео.
Що нового пропонує Google
Нещодавно Google оголосив про нові показники – Expanded Matches та Expanded Landing Pages. Якщо коротко, вони розширюють охоплення, покращують точність відповідності інтенціям та зменшують обсяг ручної роботи маркетологів. Тож розглянемо, що саме роблять Expanded Matches і Expanded Landing Pages, як вони працюють на практиці, які переваги дають бізнесу та які ризики варто враховувати. Більш детально про це ви можете прочитати в блозі на bigleadagency.com, а ми коротко розглянемо кожен з цих інструментів.
Expanded Matches: що це і як працює
Це функція, яка дозволяє Google автоматично показувати оголошення за ширшими або суміжними запитами, ніж ті, що маркетолог додав у кампанію. Алгоритм підбирає релевантні запити, навіть якщо вони не містять ключових слів дослівно, є їхніми варіаціями, синонімами, перефразуваннями та/або не відображають схожий намір користувача. Тобто він дозволяє поступово відмовлятися від збирання КС вручну і при цьому знаходити нові запити, які конвертують, але які не були б додані маркетологом.
Expanded Landing Pages: що це і як працює
Це функція, яка дозволяє Google використовувати не лише ту сторінку, яка була вручну вказана в оголошенні, а й будь-яку іншу релевантну сторінку сайту. Пошукові роботи аналізують контент сайту і можуть автоматично відправити користувача на сторінку, яка краще відповідає пошуковому наміру – Гугл вирішує, яка сторінка найбільш релевантна, і туди спрямовує користувача. Це зроблено для того, щоб використовувати ті сторінки, про які ви раніше навіть не думали.
Висновок
Google Ads стрімко рухається до AI-центрованої моделі реклами, де значну частину рішень приймає алгоритм. Нові метрики дають змогу побачити цей процес так би мовити “зсередини” і використовувати його для досягнення бажаного результату. Тепер маркетологи можуть точніше впливати на результат, навіть коли частина процесів автоматизована. А якщо вас цікавить налаштування Google Ads, в цьому вам допоможе агентство інтернет-маркетингу BigLead.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Зміни у сфері прав споживачів, екологія і транспорт: як Україна наближається до стандартів ЄС у повсякденні
Партнерський матеріал
11:00
Вчора
18:05
30 листопада
16:45
30 листопада
19:00
28 листопада
13:55
28 листопада
ТОП новини
Оголошення
09:25, 29 листопада
09:25, 29 листопада
09:25, 29 листопада
09:25, 29 листопада
09:25, 29 листопада