Незабаром у Кіровограді стартує третій етап реформи маршрутної мережі

Він передбачає проведення конкурсів на право перевезень на маршрутах, які з’єднають віддалені мікрорайони міста, де раніше не було автобусного сполучення. Про це повідомив редакції начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктор Зубченко.
 
Зокрема, буде проведений конкурс на обслуговування маршрутів №45 (селище Гірниче – Новомиколаївка), №117 (Арнаутове – парк Перемоги – вулиця Кропивницького – площа Богдана Хмельницького), №18 (Велика Балка – перший оптовий ринок на Новій Балашівці) та інші. Потрібно буде ще провести конкурс на обслуговування маршрутів №№7 та 105, але є ще питання до дорожнього покриття, зовнішнього освітлення тощо. Коли ці проблеми будуть вирішені, тоді й проведуть конкурс.

 На запитання щодо стану справ на центральному маршруті, який обслуговують автобуси великої та середньої місткості та тролейбуси, Віктор Олександрович повідомив, що працівники управління постійно проводять моніторинг інтервалу руху автобусів, їх наповненості пасажирами, а також кількості пасажирів, що виходять на зупинки, які на ній залишаються, не потрапивши в автобус через його перевантаженість. Цей моніторинг почали проводити із 25 вересня. Взяти участь у ньому можуть усі бажаючі – як пересічні мешканці, так і представники громадських організації, депутати міської ради. Для цього потрібно зателефонувати за номером 24-58-98, дізнатись про найближчу дату чергового виїзду комісії, місце та час, коли буде проводитись моніторинг. Перевірки здійснюються з фотофіксацією, щоб можна було документально підтвердити наявні недоліки чи порушення. Перевізники не знають про час проведення моніторингу, тож підлаштуватись не можуть.
 
– За результатами вже проведених досліджень інтервал руху автобусів №№ 100, 101, 150 в ранковий час пік становить п’ять – шість хвилин. Крім того, постійно курсує 10-й тролейбус. Отже, твердження, що виїхати вранці з вулиць Жадова чи Попова, не підтверджуються. Інтервал у вечірні години та у вихідні дні збільшується до 15 – 17 хвилин, – каже Віктор Зубченко.

 Але треба визнати, що не всі кіровоградці готові користуватись громадським транспортом великої місткості. Наприклад, вони нарікають, що заповнені всі сидячі місця, і не бажають їхати стоячи. Й автобус від’їздить напівпорожній. Крім того, дехто вважає, що маршруткою до місця призначення можна дістатися швидше.

 – З вулиці Попова до центру автобус прибуває за 25 хвилин, маршрутка – на три-чотири хвилини раніше, – коментує результати моніторингу Віктор Зубченко. – Якщо основоположними засадами в роботі громадського транспорту вважати безпеку пасажирських перевезень, то ці кілька хвилин нічого не варті. Адже ще свіжі у пам’яті гонки за пасажирами, які влаштовували водії маршруток, аварії навіть з людськими жертвами. Ми, започатковуючи транспортну реформу, вважали за головне безпеку пасажироперевезень. Якщо порівняти час відправлення та прибуття на кінцеву зупинку великогабаритних автобусів і маршруток, що курсували раніше центральним маршрутом, то відмінність у п’ять хвилин. І якщо порівняти статистичні дані травмованих та загиблих в автобусах малої і великої місткості, то відразу стає зрозуміло, яким видом транспорту безпечніше користуватись. В жодному місті України не було на маршрутах такої кількості цих маленьких “Дельфінів”. Про що пожартував один немісцевий житель: “Я ще ніде не бачив такого дельфінарію”. Щоб вирівняти цю диспропорцію, управління веде роботу з перевізниками щодо обов’язкової поетапної заміни малих маршруток на автобуси середньої та великої місткості й оновлення рухомого складу, який працює на існуючих маршрутах. Перевізники погодились з такими пропозиціями і мають подати інвестиційний план. А завдання міської влади – створити всі умови для успішного його виконання. Зараз з центрального маршруту вилучено понад сто автобусів малої місткості. На цьому наполягали й працівники ДАІ, які зараз допомагають міській владі, контролюючи водіїв під час паркування транспортних засобів на центральних вулицях міста. Головні умови реформи – розвантаження центральної магістралі міста та підвищення безпеки перевезень пасажирів.

 Після третього етапу реформи розпочнеться робота із забезпечення всіх транспортних засобів GPS-навігаторами та підключення їх до єдиної системи диспетчеризації (ця вимога є у договорах). Це дозволить чітко відслідковувати, де в даний час знаходиться той чи інший автобус, чи дотримується він графіку та інтервалів руху тощо. Насамкінець Віктор Зубченко заспокоїв кіровоградців тим, що чутки про підвищення тарифів на проїзд безпідставні. Мова про це зараз не йде.
 За матеріалами вісника Кіровоградської міської ради “Вечірня газета”

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов

Ответственный за раздел
Матусевич Артур Вадимович
Журналисты сайта 0522.ua к вашим услугам.

Пишите нам, звоните, сообщайте о городских новостях и событиях - мы надеемся, что с Вашей помощью горожане узнают о жизни Кропивницкого больше.

Вместе с Вами мы сделаем наш город лучше!


Редакция 0522.ua:

E-mail: news@0522.in.ua