• Головна
  • Головна мета роботи Консультаційного центру – надання якісної допомоги кожному відвідувачу
14:30, 3 грудня 2013 р.

Головна мета роботи Консультаційного центру – надання якісної допомоги кожному відвідувачу

Консультаційний центр Управління ДСНС України у Кіровоградській області продовжує приймати відвідувачів. Зручне розташування Центру, кваліфіковані співробітники та економія часу, завдяки новій системі прийому громадян (в залежності від питання вас одразу направляють до необхідного фахівця) – ось що створює найліпші умови для усіх відвідувачів. Головне, що тут, крім законодавчої бази, керуються і принципом: «Разом знайдемо правильне рішення!».

Фахівці пожежно-рятувальної служби надають усім бажаючим вичерпні відповіді на питання, що перебувають у компетенції Держслужби з надзвичайних ситуацій: від оформлення документів дозвільного характеру до порад, як поводитись у випадку тих чи інших надзвичайних подій. Крім того, через Консультаційний центр можна дізнатися про участь у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дії за попереджувальними сигналами, повідомленнями при проведенні евакуаційних заходів, укриття у захисних спорудах, видача засобів індивідуального захисту тощо).

Отримати відповіді на питання можна як по телефону, так і через мережу Інтернет або відвідаши Центр.

Прийом проводиться кожного робочого дня відповідно до графіку роботи Консультаційного центру, тож, тут чекають на нових відвідувачів.

Адреса Консультаційного центру: м.Кіровоград, вул.Шевченка, 3. Телефон: (0522) 32-08-72. Також нагадуємо телефон довіри: 22-98-52 та номер «гарячої» лінії: 22-06-85. Детальніша інформація на сайті Управління ДСНС в області, у рубриці «Консультаційний центр».

Прес-служба У ДСНС в області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...