
09:00, 13 липня 2014 р.
Антикорупційний сервіс „Пульс” прийняв звернення від 95 жителів Кіровоградщини
З початку року на „Пульс” Міністерства доходів і зборів надійшло 95 дзвінків від кіровоградців, у тому числі – 19 повторних. Більшість платників податків, які скористалися сервісом, зіштовхнулись з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних (49 відсотків). При цьому територіально найбільш активними були мешканці міст Кіровограда та Світловодська – від них надійшло 64 відсотка усіх дзвінків.
На даний час майже 95% звернень опрацьовані, а про результати розгляду повідомлено заявникам. Решта – перебуває на виконанні з дотриманням передбачених процедурою строків.
„Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, і лише в окремих випадках цей час продовжується до 15 днів. Всі звернення жителів нашої області розглянуті вчасно та в повному обсязі”, - зазначив перший заступник начальника обласного управління Міндоходів Сергій Колотуха.
„Пульс” – це інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів, за допомогою якого приймаються дзвінки від платників податків та громадян з податкових і митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:50
13 вересня
18:57
12 вересня
16:08
11 вересня
ТОП новини
Оголошення
13:09, 14 вересня
12:00, 5 вересня
07:15, 11 вересня