
11:36, 14 вересня 2014 р.
Сервіс «Пульс» - ефективний засіб вирішення питань
Аналіз інформації, яка надійшла на антикорупційний сервіс «Пульс», показав, що за вісім місяців поточного року надійшло 38 звернень від платників стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ.
Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різноманітними: щодо реєстрації податкових накладних, щодо графіку роботи ЦОПП з питання видачі довідок про доходи, з приводу зняття з обліку суб’єктів господарювання та видачі довідок ф.№22-ОПП та ф.№3-ЄСВ, відмови прийняття звітності на паперових носіях.
Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.
Завдяки антикорупційному сервісу «Пульс» платники податків повідомляють про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництва та оперативно вирішують суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Де відпочити в Одесі: топ місць для туристів цього літа?
Партнерський спецпроєкт
15:00
22 серпня
17:28
21 серпня
Ендуро мотоцикли — найкращий вибір для бездоріжжя
Новини компаній
17:00
21 серпня
Зчіпки для мотоблоків: як обрати правильну модель
Новини компаній
15:00
21 серпня
14:00
21 серпня
ТОП новини
Оголошення
08:07, 15 серпня
07:57, 14 серпня
3