• Головна
  • Сервіс «Пульс» - ефективний засіб вирішення питань
11:36, 14 вересня 2014 р.

Сервіс «Пульс» - ефективний засіб вирішення питань

Аналіз інформації, яка надійшла на антикорупційний сервіс «Пульс», показав, що за  вісім місяців поточного року надійшло 38 звернень від платників стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ.

Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різноманітними: щодо реєстрації податкових накладних, щодо графіку роботи ЦОПП з питання видачі довідок про доходи, з приводу зняття з обліку суб’єктів господарювання та видачі довідок ф.№22-ОПП та ф.№3-ЄСВ, відмови прийняття звітності на паперових носіях.

Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.

Завдяки антикорупційному сервісу «Пульс» платники податків повідомляють про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництва та оперативно вирішують суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Пульс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...