
08:31, 26 вересня 2014 р.
Органи фіскальної служби Кіровоградщини розглянули 465 звернень громадян
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів Державної фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб. Акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий.
Впродовж січня-серпня 2014 року через приймальні громадян, які працюють при всіх органах ДФС області, проведено 275 особистих прийомів громадян, на які звернулось 277 громадян (у аналогічному періоді 2013 року – 276 прийомів). Крім цього, здійснено 134 виїзні прийоми керівництвом ГУ ДФС області та начальниками районних податкових інспекцій.
Письмово до органів ГУ ДФС Кіровоградської області з початку року надійшло 190 звернень громадян, що на 15 звернень або на 9 відсотків більше, ніж за відповідний період 2013 року.
Найчастіше громадяни інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації, також актуальними є питання стосовно контрольно-перевірочної роботи, подання звітності, оподаткування вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.
Зваженість, пильність, неупередженість – важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Кіровоградській області та громадянами.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:51
22 вересня
15:00
18 вересня
14:30
11 вересня
17:04
5 вересня
13:04
5 вересня
«Ми перестали доїти своїх корів». На Хмельниччині розвивають незвичайну ферму та мріють відродити покинуте село.
Новини компаній
13:00
29 серпня
Оголошення
20:19, 20 вересня
20:19, 20 вересня
live comments feed...
Коментарі