• Головна
  • На антикорупційний сервіс „Пульс” надійшло 172 дзвінка від жителів Кіровоградщини
12:59, 7 листопада 2014 р.

На антикорупційний сервіс „Пульс” надійшло 172 дзвінка від жителів Кіровоградщини

Саме така кількість звернень надійшла від мешканців нашої області на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» протягом січня – жовтня поточного року.

Майже третина питань, порушених у зверненнях, стосувалась проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Щодо роботи органів ДФС у Кіровоградській області надійшло 46 запитів або 26,8%.

Платники податків звертаються на сервіс також по питанням, що виникають при реєстрації платником єдиного податку та платником ПДВ – 10 звернень, стосовно здійснення контрольно-перевірочної роботи – 7 звернень, корупційних дій працівників органів фіскальної служби – 5 звернень, з інших питань – 4 звернення.

Всі звернення розглядаються своєчасно, протягом 3-х днів, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить чинному законодавству, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми діючого законодавства.

Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пульс
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...