• Головна
  • Обласний штаб вирішує усі питання для надання своєчасної допомоги переселенцям
11:30, 14 листопада 2014 р.

Обласний штаб вирішує усі питання для надання своєчасної допомоги переселенцям

12 листопада відбулось чергове засідання обласного штабу з питань соціального забезпечення переселенців.

Посадовці звітували про вже виконану роботу та визначили нові завдання, оскільки, як зазначила очільниця штабу Віта Атаманчук, найближчим часом очікується збільшення кількості прибулих зі сходу громадян, а відтак розширення кола завдань, які належить вирішувати не лише у зв’язку зі збільшенням кількості переселенців, а й у зв’язку з настанням осінньо-зимового періоду та початком опалювального сезону. Оскільки, як відзначали керівники районних штабів, переселенці потребують не лише житла, елементарних побутових речей, медикаментів, а й теплого зимового одягу, дров та вугілля тощо.

- Станом на 12 листопада Кіровоградщина прийняла вже більше 8 тисяч внутрішньо переміщених осіб, що приїхали з тимчасово окупованих територій та районів проведення АТО. – Повідомив заступник начальника У ДСНС в області Олег Мельчуцький. – Тисяча осіб повернулись додому, а решта – розміщені у 72 об’єктах державної і комунальної власності, а також у родичів та знайомих. Тільки впродовж минулого тижня прибули 105 сімей у складі 166 осіб.

Як було зазначено на нараді, проблем із забезпеченням громадян цієї категорії на даний момент немає – усі питання з призначенням допомоги, нарахуванням пенсій та інших виплат вирішуються на місцях по мірі їх виникнення. Діти влаштовані до дитячих садочків, шкіл та вузів, забезпечені безкоштовним харчуванням. 200 осіб, що потребували лікування, отримують його у медичних закладах області. Психологами пожежно-рятувальних підрозділів та навчально-виховних закладів області проведено зустріч з 1201 родинами, яким надано екстрену психологічну та консультативну допомогу.

Активну участь у вирішенні питань із утриманням переселенців беруть волонтерські та громадські організації. Наразі з ініціативи військового комісара ООН у справах біженців відповідними органами підготовлено реєстр осіб, який складається головним чином з багатодітних родин, людей з особливими потребами та батьків-одинаків, на виплату додаткової допомоги у розмірі 3-7,5 тисяч гривень.

Неодноразово під час наради підкреслювалось, що робиться все можливе, аби максимально спростити порядок отримання переселенцями виплат і допомог. Разом з тим, посадовці зазначають, що не усі внутрішньо переміщені громадяни реєструються в органах соціального захисту та отримують довідку про вимушене переселення, що позбавляє їх підстав для отримання інших виплат.

Інтереси переселенців на засіданні представляли волонтери, які озвучили ряд питань з приводу порядку призначення та переведення пенсій, адресних виплат за зруйнований будинок, а також будівництва модульного житла на території Кіровоградської області, подібного до того, що зводиться на території Дніпропетровської, Харківської та Запорізької областей. Заступник голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Віта Атаманчук поінформувала присутніх, що на Кіровоградщині поки що такого житла не будуватимуть, натомість керівництвом області розроблено проект реконструкції гуртожитку у Новгородці під житло для переселенців на 470 осіб, яким передбачено навіть влаштування дитячого майданчика на прибудинковій території. Крім того, членами штабу було затверджено оновлений перелік об’єктів, головним чином, санаторіїв, навчальних і лікувальних закладів та приватних будинків, для розселення 1340 осіб, ознайомитись з яким громадяни можуть на сайті Мінрегіонбуду України та Кіровоградської обласної державної адміністрації.

На завершення нагадуємо, що з будь-яких питань внутрішньо переміщені громадяни можуть звертатись за телефоном «101» і можуть бути певні, що їх заявку обов’язково розглянуть і задовольнять.

Прес-служба У ДСНС в області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#переселенці
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...