• Головна
  • Відкритість та прозорість – основні принципи роботи центрів з надання послуг населенню
13:45, 2 квітня 2015 р.

Відкритість та прозорість – основні принципи роботи центрів з надання послуг населенню

В управлінні ДАІ УМВС України в Кіровоградській області відбулася чергова робоча зустріч, під час якої обговорювалися наступні питання: сучасні вимоги керівництва Департаменту ДАІ МВС України щодо дотримання працівниками структурних підрозділів Державтоінспекції принципів дисципліни та законності у своїй повсякденній діяльності.

Цього разу на зустріч прибули керівники центрів із надання послуг, пов’язаних із використанням автотранспортних засобів.

Старший інспектор сектору організації реєстраційно-екзаменаційної роботи УДАІ майор міліції Євген Барбінов довів до відома присутніх інформацію начальника ДДАІ МВС щодо недопустимості корупційних проявів у службовій діяльності та відповідальність за них, а також поінформував колег про основні вимоги керівництва Департаменту ДАІ щодо роботи їх підрозділів в умовах сьогодення. Насамперед, це – відкритість та прозорість під час надання послуг громадянам із реєстрації транспортних засобів, видачі водійських посвідчень, та готовність співробітників центрів прийти на допомогу людям у будь-якій ситуації за необхідності.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ДАІ Кіровоград
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...