Про реєстратори розрахункових операцій - за «круглим столом»

Нещодавно в приміщенні Головного управління ДФС у Кіровоградській області відбулось засідання “круглого столу” за участі виконуючого обов’язки начальника управління в області Олега Лічмана.

На заході були присутні фізичні особи - підприємці платники єдиного податку другої та третьої групи м. Кіровограда, начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій та проведення фактичних перевірок обласного відомства, а також директори сервісних центрів.

Зміни в законодавстві щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг для платників єдиного податку другої та третьої групи стали основною темою проведення  заходу.

Відкриваючи зустріч очільник обласного відомства нагадав присутнім про основні новації податкового законодавства, які набули чинності з 1 січня 2015 року.

«Фіскальна служба не тільки здійснює контроль за сплатою податків та зборів, а і надає допомогу по роз’ясненню податкового та митного законодавства», – наголосив він.

Законодавчі зміни передбачають обов'язкове застосування з 1 липня 2015 року реєстраторів розрахункових операцій фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку третьої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торгівельній мережі, через засоби пересувної мережі.

Схожі умови роботи з РРО очікують і фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку другої групи з 1 січня 2016 року.

На сьогодні в області у третій групі платників єдиного податку працює майже 7 тисяч господарюючих суб‘єктів. Що стосується практичної площини даного питання, то на думку спікерів «круглого столу», застосування касових систем – це справді європейський стиль діяльності. Оскільки він передбачає чіткий самоконтроль господарюючого суб‘єкта, що було й першоосновою появи касових апаратів, захист прав споживача та фіскальний контроль.
На противагу цим позитивам, які несуть «електронні помічники», підприємці Кіровоградщини підняли актуальні питання щодо високої вартості, надійності у роботі та тривалості застосування РРО. Тому цілком слушними були пропозиції представників бізнесу щодо зниження вартості апаратів за рахунок імпортозаміщення комплектуючих, а також впровадження бюджетних моделей.

І фіскальники, і учасники заходу відзначили важливість таких зустрічей. Адже під час їх проведення розглядаються не тільки законодавчі норми, але  є і суто практична складова – можливість поспілкуватися, задати питання та отримати відповідь у режимі «он-лайн». Це позитивний приклад плідної співпраці зацікавлених сторін.

реєстратори розрахункових операцій
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии