• Головна
  • Кіровоградщина: протягом І кварталу на сервіс «Пульс» надійшло 26 звернень
13:03, 3 травня 2015 р.

Кіровоградщина: протягом І кварталу на сервіс «Пульс» надійшло 26 звернень

Протягом I кварталу 2015 року на сервіс «Пульс» щодо роботи Головного управління ДФС у Кіровоградській області та його територіальних opганів від мешканців регіону надійшло 26 звернень.

Питання, з якими звертались платники, стосувались проведення пepeвipoк фізичних осіб-підприємців, реєстрації платником ПДВ, подання звітності та реєстрації накладних, діяльності центрів обслуговування платників податків тощо.

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов'язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнтів повідомляють працівники cepвіcy невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін и опрацювання не перевищує 15 днів. Платники податків можуть телефонувати на номер «Пульсу» цілодобово.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пульс податкової
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...