08:30, 18 травня 2015 р.
З початку року мешканці Кіровоградщини скористалися сервісом «Пульс» 35 разів
Завдяки сервісу «Пульс» платники податків, у тому числі суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництво та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Впродовж січня – квітня поточного року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від громадян Кіровоградської області надійшло 35 звернень. Найбільшу кількість звернень опрацьовано Долинською ОДПІ (9 звернень), ГУ ДФС в області (7 звернень) та Кіровоградською ОДПІ (6 звернень).
Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю. Працівники Державної фіскальної служби не тільки приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та вжиті заходи.
Телефон гарячої лінії „Пульс”: 044- 284-00-07. Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних дій приймають фахівці ДФС, в неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Чому краще замовляти весільну фотосесію у Кропивницькому, а не знімати подію власними силами?
Новини компаній
09:00
17 квітня
Чи потрібно у Кропивницькому наймати весільного фотографа?
Новини компаній
11:00
16 квітня
Значення та користь вітамінів у житті людини
Новини компаній
09:30
12 квітня
17:11
28 березня
Офіційний трейлер української сімейної комедії "Крашанка"
Новини компаній
15:00
28 березня
10:03
28 березня
live comments feed...