• Головна
  • З початку року мешканці Кіровоградщини скористалися сервісом «Пульс» 35 разів
08:30, 18 травня 2015 р.

З початку року мешканці Кіровоградщини скористалися сервісом «Пульс» 35 разів

Завдяки сервісу «Пульс» платники податків, у тому числі суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництво та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Впродовж січня – квітня поточного року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від громадян Кіровоградської області надійшло   35 звернень. Найбільшу кількість звернень опрацьовано Долинською ОДПІ (9 звернень), ГУ ДФС в області (7 звернень) та Кіровоградською ОДПІ (6 звернень).

Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю. Працівники Державної фіскальної служби не тільки приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та вжиті заходи.

Телефон гарячої лінії „Пульс”: 044- 284-00-07. Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних дій приймають фахівці ДФС, в неробочий час – інтерактивний автовідповідач.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#пульс податкової
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...