• Головна
  • «Пульс» продовжує приймати дзвінки від жителів Кіровоградщини
08:40, 16 червня 2015 р.

«Пульс» продовжує приймати дзвінки від жителів Кіровоградщини

Одним із сервісів ДФС України є антикорупційний сервіс «Пульс». Це гаряча телефонна лінія, на яку надходять звернення від платників податків та громадян.

Робота сервісу спрямована на ліквідацію перешкод, що заважають платникам здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні із посадовими особами органів фіскальної служби та формування у громадян об’єктивної оцінки щодо її діяльності.

Протягом січня – травня 2015 року до сервісу „Пульс” надійшло 42 звернення щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС Кіровоградської області. Всі звернення, направлені до сервісу були розглянуті вчасно та в повному обсязі, заявники проінформовані про прийняті рішення та вжиті заходи.

Найбільшу кількість звернень опрацьовано Долинською ОДПІ (10 звернень), ГУ ДФС в області (8 звернень) та Кіровоградською ОДПІ (7 звернень). Більшість дзвінків стосувалися роботи органів ДФС (майже 60 відсотків).

Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#«Пульс»
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...