• Головна
  • Через коронавірус у відділеннях ПриватБанку Кіровоградщини обслуговується вдвічі менше клієнтів
13:21, 23 березня 2020 р.
Надійне джерело

Через коронавірус у відділеннях ПриватБанку Кіровоградщини обслуговується вдвічі менше клієнтів

Через коронавірус у відділеннях ПриватБанку Кіровоградщини обслуговується вдвічі менше клієнтів

За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону.

Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%, передає 0522.ua.

Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%. 

За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Приватбанк #пандемія #карантин
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...