
13:21, 23 березня 2020 р.
Надійне джерело
Через коронавірус у відділеннях ПриватБанку Кіровоградщини обслуговується вдвічі менше клієнтів

За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону.
Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%, передає 0522.ua.
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:10
7 травня
ТОП новини
Оголошення
10:25, 4 травня
16:57, 27 квітня
2
11:59, 26 квітня
live comments feed...