Коли у Кіровограді зникнуть популярні автобусні маршрути №1 та 9-а

Підведення підсумків реалізації у Кіровограді першого етапу транспортної реформи стало головною темою наради першого заступника міського голови Володимира Каніщева з керівниками виконавчих органів міської ради.

- Впровадження траспортної реформи у Кіровограді направлене, у першу чергу, на підвищення безпеки дорожнього руху,поліпшення комфортності перевезення пасажирів та на посилення контролю за дотриманням водіями затверджених графіків руху, відзначив Володимир Каніщев під час наради.
 Володимир Каніщев підкреслив, що ефективно функціонуюча система перевезень є одним з ключових елементів Програми розвитку Кіровограда. Це першочергове завдання для міської влади а розвиток транспортної мережі - це головна вимога, яку ставить Президент України керівникам територій.
 Як повідомив в.о. начальника управління розвитку траснпорту та зв’язку Віктор Зубченко, транспортній реформі передувала значна за обсягами попередня робота щодо обстеження пасажиропотоків та оптимізації маршрутної мережі Кіровограда у 2011 та 2012 роках.
 Вперше за останні 5 років, наголосив посадовець, відповідно до статті 7 Закону України «Про автомобільний транспорт» та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, у Кіровограді проведено конкурс на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, за результатами якого перевізники - претенденти, що зайняли перше місце на конкурсі, розпочали роботу з 1 червня 2013 року. При цьому, перевізники, що працювали на автобусних маршрутах, які були виключені з нової мережі, припинили свою роботу. Зокрема з маршрутної мережі міста було виключено автобусні маршрути: №№ 5, 9, 10, 22, 50, 120.
 Таким чином станом з центральної частини міста (вул. Велика Перспективна на ділянці від пров. Василевського до вул. Шевченка) з урахуванням роботи автобусів на альтернативних маршрутів фактично було виведено більше 70 автобусів малої місткості, які замінено 24 автобусами великої та середньої місткості.
 На 3 вересня поточного року, звернув увагу Віктор Зубченко, оголошено ІІ етап конкурсу на перевезення пасажирів, після впровадження якого (кінець вересня 2013 року) буде додатково виведено з центру та з мережі взагалі ще понад 50 автобусів малої місткості (маршрути № 1 та 9-а).
 При цьому схеми руху автобусного маршруту № 77 буде направлено по вул. Пацаєва та Волкова, а кінцеву зупинку маршруту № 44 організовано по вул. Попова.
 При реалізації транспортної реформи максимально враховувалися пропозиції, надані мешканцями міста. Реагуючи на такі звернення, з метою вдосконалення транспортного сполучення в Кіровограді рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради було внесено зміни до схем руху окремих автобусних маршрутів, зокрема № 3 (продовжено до зупинки СТГ Тюльпан), № 21 (заведено до будівлі МАУП), № 117 (направлено біля парку Перемоги), №118 та №126 (направлено по вул. Шевченка).
 За результатми наради перший заступник міського голови Володимир Каніщев доручив управлінню розвитку транспорту та зв’язку максимально прискорити впровадження транспортної реформи у Кіровограді і рекомендував завершити всі три її етапи вже у вересні поточного року.
 У свою чергу, секретар міської ради Ігор Волков акцентував увагу спеціалістів управління на необхідіність більш оперативного реагування на всі пропозиції, які надходять від громадськості і, що найголовніше – реакція влади має бути ефективно доведена до відома громаді.

Кировоградский горсовет
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі