• Головна
  • Консультаційний центр допомагає знайти правильне рішення
10:45, 30 вересня 2013 р.

Консультаційний центр допомагає знайти правильне рішення

Не зважаючи на те, що консультаційний центр Управління ДСНС в області відкрився тільки тиждень тому, до нього вже активно йдуть відвідувачі. І, варто сказати, жоден з них не залишив установу, не отримавши вичерпної інформації в питаннях, які безпосередньо стосуються сфери компетенції держслужби з надзвичайних ситуацій: будь то допомога по прибиранню засохлого дерева, що загрожує падінням на будинок чи на його мешканців, чи то допомога в оформленні дозвільних документів.

Заступник Голови ДСНС України Анатолій Бойко, відкриваючи консультцентр у нашій області зауважив, що серед більш ніж двадцяти подібних закладів, які вже відкрились в інших регіонах,  на Кіровоградщині - найкращий, завдяки, по-перше, високій кваліфікації фахівців, які тут працюють, по друге, зручному розташуванню у центрі міста в історичній будівлі, оснащенню робочих місць, зовнішньому оформленню тощо.  «Тут немає жодних бар’єрів, жодних перешкод, аби кожен, хто потребує нашої допомоги, міг легко потрапити до центру» - наголосив Анатолій Бойко.

Нагадаємо, що у консультцентрі фахівці Управління надають громадянам та представникам бізнесу допомогу з різноманітних питань: від оформлення документів дозвільного характеру до порад, як поводитись у тій чи іншій надзвичайній ситуації. При проведенні консультацій надається інформація про потенційну небезпеку, характерну для відповідного регіону та методи реагування на неї. За необхідності до консультативної роботи можуть бути залучені також фахівці та експерти інших підприємств, установ, організацій. Крім того, консультаційний центр може використовуватися для доведення до населення конкретних повідомлень щодо участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дії за попереджувальними сигналами, повідомленнями при проведенні евакуаційних заходів, укриття у захисних спорудах, видача засобів індивідуального захисту тощо). Надання інформації здійснюється у зручній для клієнта формі: по телефону, через мережу Інтернет або під час безпосереднього спілкування з фахівцями Управління, і цілком безкоштовно, що абсолютно не позначається на якості наданих послуг.

Прийом осіб проводиться кожного робочого дня відповідно до графіку роботи Консультаційного центру, тож, чекаємо нових відвідувачів у нашому центрі, щоб «разом знайти правильне рішення».

Прес-служба У ДСНС в області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...