• Головна
  • Андрій Табалов пропонує відновити у Кіровограді тролейбусні маршрути
16:00, 24 жовтня 2013 р.

Андрій Табалов пропонує відновити у Кіровограді тролейбусні маршрути

Звернення Андрія Табалова

До мене як до народного депутата України останнім часом надходять численні звернення мешканців Кіровограда. Люди незадоволені організацією руху громадського транспорту в обласному центрі, обурюються з приводу скасування одних рейсів та скорочення інших. Чимало скарг стосуються переповнених маршруток, вкрай нерегулярного руху вранці та увечері, в години пік.

Городяни просять відновлення того чи іншого маршруту, розробки графіку руху та його дотримання, висловлюють свою думку щодо заміни мікроавтобусів на автобуси більшої місткості. Свого часу такі придбало для міста НВП «Радій». Від початку реорганізації руху минуло 5 місяців, тож можна зробити висновок: транспортну мережу модернізують не для зручності пасажирів. Виникає логічне питання: для чиєї вигоди?

Зараз влада в особі першого заступника міського голови Володимира Каніщева закликає депутатів усіх рівнів долучитися до моніторингу якості пасажирських перевезень і дотримання графіку руху громадського транспорту у Кіровограді. Зауважу, що на початку літа перевірив маршрут № 5, який теж мали змінити. Він поєднує протилежні кінці міста (майже від Бережинки їде на 101-й мікрорайон), сполучає із обласним онкодиспансером. Сів на кінцевій зупинці і дізнався, що про зміну його руху думають пасажири. З’ясувалося, що люди створили ініціативну групу, яка зібрала підписи під зверненням не ділити маршрути. Писали листи до міськради, дзвонили на «гарячу лінію». Усі вимоги і протести відразу озвучив на сесії Кіровоградської міської ради. Закликав депутатів дослухатися до зауважень людей. Наполягав на створенні депутатської комісії, на проведенні громадського обговорення гострих транспортних питань. На жаль, цього не сталося.

Внаслідок розробки нових транспортних схем харківськими фахівцями (вони краще місцевих знають проблеми галузі?) в Кіровограді фактично ліквідували десять маршрутів. Тобто, довгі маршрути поділили. Пояснення було таке: рейси дублюють один одного. Можливо, деякої мірою так. Проте зростання щоденних витрат на проїзд, якщо на роботу чи навчання треба добирати з двома пересадками, відчутно вдарило по бюджету багатьох родин. Адже проїзд однієї людини в такому випадку тягне 8 гривень щодня. Які доводи чиновників переконають мешканців Кущівки чи Великої Балки, Новомиколаївки чи селища Гірниче?

Дивує й інше: за автобуси та маршрутки активно взялися, а про електротранспорт, транспорт екологічно чистий, майже забули. В інших містах України електротранспорт займає свою нішу, має свого пасажира. У Кіровограді теж є можливість відновити маршрути тролейбусів. Чому не підняти й це питання?

Шановні кіровоградці! Нам важлива ваша думка: які конкретні кроки знімуть транспортну проблему в обласному центрі? Адже громадським транспортом чимало городян користується постійно, тож якісні перевезення – це день без запізнень, гарний настрій, ввічливе обслуговування, пільги, безпека пасажирів, і відповідність громадського транспорту технічним вимогам, і тверезий та досвідчений водій, дороги без аварій.

Ваших пропозицій чекаємо на адресу: 25006 м.Кіровоград, а/с 3/18 або e-mail:[email protected]

Адреса громадської приймальні: вулиця Шевченка, 60. тел. (0522) 22 66 25, (067) 520-55-99

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...