«Пульс» продовжує приймати дзвінки від жителів Кіровоградщини

У січні – листопаді поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернувся 131 заявник Кіровоградського регіону.

У переважній більшості дзвінки стосувалися організації роботи ДФС та її територіальних органів, а також питань, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних. З цієї тематики надійшло 39 відс. звернень. Найменше скаржились на роботу Центрів обслуговування платників – 1,5 відс. звернень.

Всі звернення, направлені до сервісу, були розглянуті вчасно та в повному обсязі.

Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Також повідомляємо, що з 21.11.2014 року у контакт-центрі ДФС впроваджено телефонну лінію (044) 451-16-00, на яку суб’єкти господарювання та громадяни можуть надати інформацію про осіб щодо яких проводиться перевірка відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади». Крім того, для надання такої інформації суб’єкти господарювання та громадяни можуть звернутися на електронну адресу[email protected].

пульс
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі